Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draiden
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-08 20:19
Hoi,

Ik heb enkele dagen geleden 2 Samsung P2250's gekocht. Ik heb in eerste instantie een pixel check gedaan. Hierbij heb ik de monitoren in hun stand gezet. Dit ging erg makkelijk.

Echter heb ik een VESA systeem en wil de monitoren graag ophangen. In de handleiding stond dat de stand/poot gewoon uit de monitor getrokken moest worden. Helaas is dit niet helemaal goed gegaan en is een lipje afgebroken.

Kennen meer mensen dit probleem met de Samsung P2250's of enige andere monitoren in hun soort?

Wat kan ik nu het beste doen? Beroepen op garantie of is dit nu niet meer mogelijk?

Mijn vraag is:

Ik zou graag willen weten of meer mensen dit probleem hebben gehad en hier eventueel een oplossing voor kennen. Dat houdt in: een manier om de voet te verwijderen zonder een kleine beschadiging te maken.

Alvast bedankt

@edit: vraag wat beter uitgelegd op aanvraag van Jopie

[ Voor 18% gewijzigd door Draiden op 13-07-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

De Samsung P2250 valt meer onder Videokaarten & Beeldschermen dan onder LCD, Plasma & Projectie, dus ik move het topic even de goede kant op.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:15
Wat is nu het probleem? Je wil ze ophangen, hebt de voet verwijderd, en je kunt hem ophangen?
Dat er een lipje is afgebroken, wat je toch niet meer gebruikt? Denk dat dat een lastig garantiegeval wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draiden
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-08 20:19
Fear1986: mijn fout ik dacht: het zijn LCD schermen dus horen ze in het LCD forum thuis.

Jopie: Aangezien ik zo nu en dan 1 van de schermen mee wil nemen naar bijvoorbeeld een lan party wil ik graag dat de poot stevig zit :P

Ik zou daarentegen graag willen weten of meer mensen dit probleem hebben gehad en hier eventueel een oplossing voor kennen. Dat houdt in: een manier om de voet te verwijderen zonder een kleine beschadiging te maken.