You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ondanks dat de HD2 kwa specificaties erg goed is, zijn er talloze problemen met toestel icm Windows Mobile.
Verder vind ik bada ook nog een OS wat net om de hoek komt kijken voor de consumenten, ik zou eerder naar een high-end android telefoontje kijken, like the HTC Desire.
Verder vind ik bada ook nog een OS wat net om de hoek komt kijken voor de consumenten, ik zou eerder naar een high-end android telefoontje kijken, like the HTC Desire.
Dit is iets wat je zelf zal moeten uitzoeken. Wij kunnen niet voor jou bepalen wat het beste toestel voor jou is omdat dit gebaseerd is op een persoonlijke voorkeur, iedereen heeft weer andere eisen en wensen.
Maak een lijstje met je eisen en wensen en ga daarna reviews lezen, maak dan aan de hand van de voordelen en nadelen je keuze. Mocht je nog een specifieke vraag hebben over een toestel waar je het antwoord niet op kunt vinden staat het je vrij een nieuw topic te openen
In elk geval gaat dit topic om bovenstaande reden op slot.
Maak een lijstje met je eisen en wensen en ga daarna reviews lezen, maak dan aan de hand van de voordelen en nadelen je keuze. Mocht je nog een specifieke vraag hebben over een toestel waar je het antwoord niet op kunt vinden staat het je vrij een nieuw topic te openen
In elk geval gaat dit topic om bovenstaande reden op slot.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dit topic is gesloten.
![]()