Component RCA Video of HDMI to scart converter

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

• Appel-Banaan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-02 15:08

Appel-Banaan

Het leven is wat je gebeurt

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar iets raars. Ik heb een setup box van XMS waar alleen HDMI out op zit. Mijn DVD recorder heeft echter alleen een scart ingang.

Ik ben nu op zoek naar een kabel / plug / apparaatje die HDMI omzet naar scart.

Ik heb thuis toevallig ook nog een HDMI -> Component RCA Video kabel. Dus een kastje van Component RCA Video naar scart is ook goed!

Tnx alvast

Terwijl je andere plannen maakt

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Van HDMI (=HD en digitaal) naar SCART (=SD en analoog) converteren kan niet met een simpel kabeltje. Er is een converterkastje nodig en die zijn erg prijzig. Je bent goedkoper uit door een DVD-recorder met HDMI in te kopen.

Ik zou gewoon wachten tot XMS de USB recorder upgrade uitbrengt voor de setupbox. Deze was ooit aangekondigd, maar staat niet op losse schroeven omdat men een PVR-dienst gaat aanbieden. Dat is een DVD-recorder die bij de provider staat en alles voor jou opneemt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 11:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Derde hit via google "hmdi to scart".

http://www.allekabels.nl/...MI-OmvormerConverter.html

Je moet je echter wel afvragen of zo`n kastje het geld wel waard is. Neem je zoveel materiaal op?

edit: op zo`n rca kabel kun je natuurlijk een scart-blokje zetten van 2 euro. Die verkopen ze daar ook.

Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/SCART_56.JPG

Op deze manier gaat jouw topic niet werken natuurlijk. Wat heb je zelf al ondernomen aan stappen? Dat kan ik nu niet opmaken uit je post.

Ik stel voor, dat je LCD Beleid en Het algemeen beleid #quickstart nog eens doorneemt bij het openen van een nieuw topic. Ik ga er echter vanuit dat je vraag al beantwoord is (er zijn twee suggesties gegeven).

[ Voor 71% gewijzigd door Michael Knight op 14-07-2010 04:27 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.