Kan dit nog? Heb op google al gezocht
Ik wil namelijk een orange locked telefoon kopen en gebruiken met mijn T-Mobile simkaart. Hoe werkt dit?
Wat heb je dan zoal gevonden op Google?
Je topicstart is erg karig, lees Het algemeen beleid aub even door en vul je topicstart aan.
Je topicstart is erg karig, lees Het algemeen beleid aub even door en vul je topicstart aan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En wat heb je gevonden? Je mag na een jaar unlocken, eerder is het ontduiken van beveiliging.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als het goed is kun je de telefoon (gratis) bij de provider simlock vrij laten maken, indien het oorspronkelijke contract verlopen is. Aangezien Orange van T-Mobile is zijn zij daar voor verantwoordelijk.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Voor welke telefoon?
Ik heb zelf een Toshiba tg01 met orange uk simlock gekocht, via ebay een unlock code gekocht en het werkt ook gewoon.
Ik heb zelf een Toshiba tg01 met orange uk simlock gekocht, via ebay een unlock code gekocht en het werkt ook gewoon.
[ Voor 35% gewijzigd door Chaosstorm op 13-07-2010 18:22 ]
wat dacht je van t-mobile bellen voor een unlockcode? Ik neem aan dat het toestel >1jaar is? Dan is het nl. gewoon gratis. Als je de simkaart wil unlocken, verwijs ik je naar google. Daar staat uitgebreid beschreven dat een simkaart niet gelockt is, maar het toestel...
Ik heb op google gezocht en kon niet echt duidelijk vinden waar je moest zijn, aangezien orange niet meer bestaat. Ik zag overal alleen maar staan dat je bij Orange.nl moet zijn, maar dat werkt dus niet..
Het gaat over een Nokia 5800
Het gaat over een Nokia 5800
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2010 18:25 ]
Ik verwijs niet-voor-niets naar Het algemeen beleid. Als jij geen zin hebt om dat te lezen, dan hebben wij geen zin om jou te helpen ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.