Geen geluid meer uit pc. Niets lijkt te helpen

Pagina: 1
Acties:

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Nou... Eerst lag het probleem bij mijn films die niet wilden laden in een programma om ondertiteling te veranderen. Daar kreeg ik een file voor, help echter niet. Daarna kreeg ik de download K lite codec pack. Na het installeren hiervan zou alles het moeten doen. Echter kreeg ik nu het probleem dat ik mijn films niet meer kon afspelen op geen enkele manier: "Kan het bestand niet openen. Mogelijk is het bestand in gebruik, hebt u geen toegang tot de computer waarop het bestand is opgeslagen of zijn de proxyinstellingen niet correct"

Dat bericht kreeg ik. Nu ging ik dus mijn iTunes weer openen en kreeg ik het bericht dat het niet het standaard programma was ofzo. Dus ik dit weer goed gemaakt. Nu werkte de films weer, alleen kreeg ik geen geluid uit iTunes en wel van de films. Dus ik had die k lite codec pack ge-uninstalleerd. En nadat gedaan te hebben werkt niets meer. Films afspelen moet via divx die ik net had gedownload, maar komt geen geluid uit. iTunes komt geen geluid meer uit. In feite als ik op een liedje klik zie je de tijd ervan niet verder lopen. En alles gaat laggen als ik een ander liedje selecteer.

Ik krijg nog wel geluid als ik een test laat lopen, dan hoor ik van die plingeltjes. (dat is goed) En filmpjes op youtube doen het ook met geluid. Ik heb al de driver opnieuw geinstalleerd, maar niets lijkt te helpen..
Kan iemand mij alsteblieft helpen. Ik ben al 3 uur lang bezig met dit probleem..

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-01 18:17
Klinkt als een mogelijk corrupte audiodriver. Zoek die driver nog eens op, dan kan je het nog eens proberen te installeren ;)

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-02 19:15
Wat voor een geluidschip of kaart heb je?

• Pablo11392
Uhm ik zie staan:

Realtek 8111/8168 LAN Driver for gigabit(Windows 7)(Installed)
Version:7.006.0820.2009
Size:8.38MB
For Windows 7 used

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is je netwerkkaart....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Ik gebruik al tijden geen K-lite meer, heb er altijd gezeik mee.

Probeer eens http://www.cccp-project.net/ werkt altijd perfect voor mij.

• Pablo11392
Hoow dat was de verkeerde info... moest er net 1tje boven hebben

Realtek HD Audio Driver(Installed)
Version:5.10.0.5943 OR 6.0.1.5943 Install

Size:139.61MB
Realtek High Definition Audio Driver

Ik heb systeem herstel gedaan en alles werkt nu weer!!!
EIndelijk...god zij dank..:P

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-01 18:17
Corrupte geluidsdriver dus :)
De volgende keer dat het gebeurd moet je gewoon naar de pagina van de fabrikant van je moederbord gaan, daar je moederbord opzoeken en dan zoeken naar de audio-drivers ;)
Pagina: 1