Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
Tweakers,

Gisteren heb ik een 8800GTX op mogen halen bij Narameh en deze gelijk aan het werk gezet. Vandaag ben ik een aantal uur bezig geweest de PhysX hack uit te voeren om dit draaiend te krijgen naast mijn HD5870.

De stappen die ik genomen heb:

- 19x.xx driver (in mijn geval de 197.45 voor 64-bits Windows 7) downloaden.
- Installeren van de driver zonder reboot.
- PhysX Hack 1.03 gedownload van geeks3d.com
- PhysX hack geïnstalleerd en vervolgens gereboot.
- Alle stappen op deze video op YT gevolgd (waaronder degene hierboven, maar met een iets andere driver)
- FluidMark 1.1.0 en 1.2 gedownload met een run op PhysX.

FluidMark 1.1.0 gaf inderdaad aan dat er hardwarematig (GPU matig) PhysX berekend werd zoals ook de bedoeling was. nV Control Panel deed het gewoon, ATI CCC werkte gewoon en desktop stond op monitor 1. Alles tot zover klopte nog met de video. Maar bij het inschakelen van PhysX in Mirror's Edge kreeg ik na een tiental seconden terug in de game een immense framedrop van 60 naar 15 fps. Na wat rondgestruind te hebben in de search hier op GoT en me helemaal kapot gezoch op Google weet ik even niet meer wat er aan de hand is. Als iemand hier ervaring mee heeft en mij zou kunnen helpen, graag! :)

Edit: wat me overigens ook opviel. Bij het draaien van de FluidMark 1.2 bench haalde ik rond de 240 PhysX poinst en evenveel GraphX points: dus rond de ~240. Aangezien tests uitwijzen dat de GraphX scores in dit geval altijd verschillen van de PhysX scores, heb ik ook hier mijn twijfels een beetje over...

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 13-07-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342353

had het ook blijkt een bug ofzo te zijn kan je niet veel aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Dat is nou net een antwoord waar ik gewoon helemaal niks mee kan. Verschillende video's wijzen wel uit dat de PhysX hack in ME wel kan werken en ik heb dus geen idee hoe. Dat moet gewoon te doen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Probeer de 258.96 (physx 9.10.0224) en v1.04ff en de bijbehorende instructies.
Het is dus niet nodig om een fake display aan te maken meer.

http://www.ngohq.com/grap...sx-mod-v1-03-v1-04ff.html
Zie daar de 1e post voor meer uitleg en dl links.

Overigens heb ik ook gewoon precies dezelfde PhysX en GraphX score in Fluidmark 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Anoniem: 91868 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:54:
Probeer de 258.96 (physx 9.10.0224) en v1.04ff en de bijbehorende instructies.
Het is dus niet nodig om een fake display aan te maken meer.

http://www.ngohq.com/grap...sx-mod-v1-03-v1-04ff.html
Zie daar de 1e post voor meer uitleg en dl links.

Overigens heb ik ook gewoon precies dezelfde PhysX en GraphX score in Fluidmark 1.2
Tijdelijk zit ik met het probleem dat mijn 8800 GTX een bsod kreeg en dus heb ik die in de oven gedaan. 2 Componentjes hebben losgelaten en vastsolderen lukt niet opnieuw. Opnieuw bakken zou dus moeten maar ik weet niet hoe ik ze het beste vast zou moeten maken...

Als dit alles werkt zou ik de nieuwe v1.04ff met 25x.xx drivers nog willen proberen, maar de oude oplossing gaf ook een goeie uitkomst behalve dus in de games. Desalniettemin zou ik 1.04ff nog wel willen uitproberen, maar eerst de kaart weer zien te fixen :/

Edit: opnieuw gebakken en de kaart lijkt fixed :D het systeem boot in ieder geval weer zonder problemen en ik ben nu de andere mod aan het downloaden. Was best hilarisch hoe het gebeuren er in de oven bij lag, maar het werkt O+

[ Voor 10% gewijzigd door Fid3lity op 14-07-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
De PhysX Mod 1.04ff blijkt een trojan te bevatten...

@ boerenlater: kun jij me misschien een rar'etje per e-mail versturen? Reageer dan ff via DM, ik kom niet verder ;)
Pagina: 1