Reservekopie met iPad en iTunes 9.2 probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iPad uit Duitsland gehaald en ik heb een merkwaardig probleem. Als ik de iPad aan mijn Mac hangt en een reservekopie wilt maken geeft hij aan dat het niet kan. Ik heb itunes eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt. Permissies herstellen heeft ook geen effect. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Zie screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/13/1279018059-280.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:38:
Ik heb een iPad uit Duitsland gehaald en ik heb een merkwaardig probleem. Als ik de iPad aan mijn Mac hangt en een reservekopie wilt maken geeft hij aan dat het niet kan. Ik heb itunes eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt. Permissies herstellen heeft ook geen effect. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Zie screenshot.

[afbeelding]
Misschien een stomme opmerking: hebbie genoeg ruimte op de schijf waar de backup geplaatst wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bvsteyn schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 07:45:
[...]

Misschien een stomme opmerking: hebbie genoeg ruimte op de schijf waar de backup geplaatst wordt?
Tja, die kon ik verwachten. :) Ik heb iets van 80 gig nog vrij dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04
Had je toevallig deze al gevonden?
http://support.apple.com/kb/ts2529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die had ik nog niet gevonden. Ik heb heel wat topics daar bekeken maar zal er overheen gelezen hebben. 8) Bedankt, ik ga er zo gelijk mee aan de slag.

Edit

Helaas, ook dit geeft geen resultaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:16
Kan het zijn dat het pad waar de backup naartoe weggeschreven wordt tegen schrijven is beveiligd? Ik heb geen Mac dus ik weet niet of dat uberhaupt kan maar het komt op mij over alsof iets niet weg kan schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferret schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:46:
Kan het zijn dat het pad waar de backup naartoe weggeschreven wordt tegen schrijven is beveiligd? Ik heb geen Mac dus ik weet niet of dat uberhaupt kan maar het komt op mij over alsof iets niet weg kan schrijven.
Nee, dat was het ook niet. Ik heb het wel voor elkaar gekregen met een grote omweg.

Ik heb bij iemand anders op een PC wel een back-up kunnen maken en die weer gezipt en meegenomen. Thuis weer uitgepakt en in de map back-ups van iTunes gezet. daarna nog eens geprobeerd om een back-up te maken en jawel, nu werkt het weer. Bedankt voor het meedenken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:52
Hee dit probleem heb ik ook maar dan onder Widows. Zal vanavond ook proberen een backup op een andere pc te maken!
Pagina: 1