Zoek MoBo Manual GMB-486SG V1.1

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Ik zoek de jumper settings voor een Gemlight
motherboard GMB-486SG V1.1

Wie kan me hier aan helpen.

Seeya Diamon

And The Only One

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:35

winnie

de poes...

Misschien moet je eens leren zoeken. Binnen drie klikken gevonden. Als je het morgen nog niet weet, moet je maar een gil geven, dan post ik het hier wel.

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Okay Winnie,

Ik heb echt lopen zoeken en kan alleen de jumper settings voor de V2.2 vinden, maar daat heb ik nixs aan, is een ander ontwerp van de MoBo.

Dus, mocht je hem hebben, Please geef me dan effe de URL.

Kreeg 1 adres met het zoeken, maar kreeg de %%^#%^$&^%*&^404 melding

Greetings Diamon

And The Only One

• winnie

winnie

de poes...

Om eerlijk te zijn weet ik niet of dit de v2.2 is of de v1.1 Dat moet jij maar beoordelen. Maar op http://tcweb.tccomputers.com/Docs/Vextrek/486%20Boards/486sg.htm staat een heel jumperschema. Het waren 5 muisklikken en het is een vertex (wat denk ik hetzelfde bord is).
En op <A HREF="ftp://www.gemlight.com.hk/manuals/486sg/4sgv63.zip" TARGET=_blank>ftp://www.gemlight.com.hk/manuals/486sg/4sgv63.zip</A> vind je de handleiding voor het gemlight bord. (6 klikken)

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Beide zijn voor de V2.2 borden, ik heb namelijk geen jumper 38, en ik heb er een Cyrix DX2 50 Mhz op zitten.

Misschien dat iemand anders een idee heeft

Diamon

And The Only One

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Beide zijn voor de V2.2 borden, ik heb namelijk geen jumper 38, en ik heb er een Cyrix DX2 50 Mhz op zitten.

Diamon

And The Only One

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter

Diamon

And The Only One

• winnie

winnie

de poes...

Eén maal is wel genoeg.
Heb je al geprobeerd om de andere instellingen te gebruiken? Jumper 38 moet volgens de schemas sowieso open blijven (gebruik je dus helemaal niet), dus ik zou zeggen: probeer het eens om een dx2-66 er in te proppen: weet je meteen of het werkt.
Ik neem eigenlijk aan dat er niet zo veel kan gebeuren, zolang je maar niet helemaal doorstart en alleen in je biosscherm/opstart scherm even kijkt hoe snel dat kreng loopt. Desnoods gebruik je een dos prog (msd.exe oid) om de snelheid van je cpu te meten.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ga naar http://www.gemlight.com.hk en stuur een email naar de tech helpdesk: mailto:techsupp@gemlight.com.hk

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Sorry, was niet de bedoeling om het zo vaak te plaatsen, 1 X is inderdaad genoeg.

Ben ook effe iets vergeten te vertellen, toen ik dat bord kreeg zaten er geen jumpers meer op. Kreeg een handje vol van die dingen mee, en ik heb ook niet een andere CPU liggen die op dat bord past.
Ik heb dus geen idee, hoe ze er op zaten.
Ik had al een email naar Gemlight gestuurd, maar tot op heden heb ik nog nixs van ze gehoord.
Heb hem dus nog meer eens verstuurt :-).

In iedergeval bedankt, wie heeft nog een idee.

Mzzl Diamon

And The Only One

Pagina: 1