MueR schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:22:
[...]
Je argument is "ik vind het niet onderbouwd", anderen geven aan dat het wel degelijk onderbouwd is. Het lijkt mij dat je argument prima weerlegd wordt, je bent het er alleen niet mee eens.
Klopt, zoals ik al hierboven heb aangegeven. Weerlegd, dat is nog steeds de vraag.
[...]
De aard van het GR forum is ook dat andere gebruikers hun mening mogen geven. Als die je niet bevalt, prima, dat mag, maar zo mogen anderen het ook oneens zijn met je stelling.
En dat zeg ik dan ook nergens, ik heb meerdere malen aangegeven hier geen enkel probleem mee te hebben. Alleen verzand het gewoon snel in een discussie. Ik zie niet in waar ik daarin zo doordraaf dan, het enige argument wat ik hierboven voer is de mate van betrouwbaarheid van het artikel. Hier krijg ik weerwoord op, hartstikke goed, en daar reageer ik op. Zoals ik zei, ik vind het zo dus prima en heb er vrede mee dat anderen het anders zien, maar als men dan een discussie wilt blijven voeren zeg ik natuurlijk geen nee. Als dat niet mag, prima, dan hoor ik dat graag.
[...]
Verder vind ik dat je zeurt. Het is een duidelijk nieuwsbericht dat er problemen zijn met wifi op de iphone, daar mag over bericht worden. Er wordt naar een of meer bronnen gelinkt, er zijn nog tientallen zoniet honderden andere meldingen van dit probleem te vinden. Dan is het relevant.
Fine, dan zeur ik. Ik wens gewoon niet mee te doen aan uitspraken op basis van cijfers die gewoon niemand weet. 10-tallen, honderd-tallen... wat is het nu. Het word nu allemaal veel teveel opgeblazen, mijn punt was erg simpel, wat is wat dit betreft het criterium. Ik neem mijn "verlies" wel, had alleen gehoopt op ieeets rustigere reacties.