Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Sinds ik naar iOS4 op mijn oude en inmiddels langzame 3g overgestapt ben heb ik enige tijd het probleem dat de batterijstatus niet meer update na het opladen van mijn iPhone, dat gebeurd pas wanneer ik de iPhone herstart...

Zie hier het voorbeeld: Na een nacht opladen geeft de iPhone aan bijna leeg te zijn
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/7219/124287711.jpg

Na een restart doet hij het wel:
Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/3906/124287707.jpg

Ben ik de enige die dit probleem heeft? Ik heb er via diverse middelen nooit iets over gehoord maar vind het wel vervelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:57

iMars

Full time prutser

Niet zo'n fenomeen... maar wel dat mijn iPhone bijvoorbeeld 60% aangeeft, terwijl iStat weer 63% aangeeft.
Dat als ik met een volle iPhone ga navigeren op een rit van 2,5 uur, met de iPhone aan de autolader. En na 2 uur krijg ik de melding dat mijn telefoon nog maar 20% heeft... en meerdere van dit soort 'accu problemen'.

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:54

Kalkie

NLMP

Yep, zelfde verhaal hier. Na reboot is het weer oké.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Dat van de autolader herken ik ook (al duurde het bij mij 8 uur,ik was in Oostenrijk toen hij stopte). De iPhone lijkt sneller leeg te lopen dan de autolader hem met stroom vult :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:57

iMars

Full time prutser

Johnvh schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:35:
Dat van de autolader herken ik ook (al duurde het bij mij 8 uur,ik was in Oostenrijk toen hij stopte). De iPhone lijkt sneller leeg te lopen dan de autolader hem met stroom vult :')
Bijzonder, ik heb zo'n USB lader die 1000mA kan geven... Gebruikt de iPhone meer dan 1000mA? Ik had er met mijn 3.1.3 geen last van, kon ik gewoon 12u navigeren naar Val Thorens bijvoorbeeld....

Koop hier mijn P1 reader :)