Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey sorry voor het starten van nw topic maar ik ben t echt ff kwijt!
mn milestone is een x goed vastgelopen, hij lade niet meer, ging niet meer aan en na een nacht met rust laten en een paar uur zonder batterij erin doet hij het ineens weer ?!
maar nou geeft hij sindsdien aan dat de sd kaart gecontroleerd moet worden op fouten, ook verwijderd hij hem spontaan.. ik heb al een harde reset en een sd kaart format gedaan maar hij blijft die melding geven, ook is hij bizar langzaam geworden!

baal er flink van, weet dat er een garantie van 2 jaar op toestel zit en op batterij zelfs 3 maar wie zegt dat ze iets gaan vinden? heb er via utorrent flink wat dingen van piratebay enzo opgezet maar eerst met pc gechecked en via virussoftware op mn gsm zelf en die gaven geen foutieve bestanden..
iemand een idee?!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 21:08
Zet de telefoon om te beginnen een terug naar fabieksstandaard en dan gelijk je SD kaart ook formateren. Dan begin je wel helemaal opnieuw.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
SD-kaartje al geprobeert te formateren?

edit: 8)7 leren lezen ja dus....

misschien is je sd-kaart corrupt geraakt? Heb je ander om te testen?

[ Voor 58% gewijzigd door madmaus op 13-07-2010 14:29 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Topicstarter
dat schreef ik al he, harde reset en format maar nix veranderd..sd kaart kan toch geen blijvende schade hebben als er niks met een bug of wat ook op gestaan heeft?

Verwijderd

Topicstarter
haha! maar hoe kom ik erachter of hij corrupt is?! en heb geen andere sd,ja van een nokia maar denk niet dat die geschikt is voor milestone..of maakt dat niks uit?

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:58

WHiZZi

Museumdirecteurtje

SD = SD. Als hij past, dan zou hij moeten werken.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-11 14:37

Reneger

Wie? IK?

Een SD kaartje kan gewoon kapot gaan. Na een x aantal keer schrijven (Meestal wordt minimaal 10.000x per page gegarandeerd) is hij "op".

Het kan wezen dat je eentje uit een slechte batch hebt getroffen...

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:14
Hier al diverse brakke SD kaartjes gehad hoor, niks bijzonders als je het mij vraagt. Kwestie van nog een keer formatteren in je PC en anders een nieuw SD kaartje van wel zeven euro en vijftig cent.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.