Niet kloppende zin

Pagina: 1
Acties:

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
In dit nieuwsbericht:

nieuws: 'Apple wist forumthreads over negatief iPhone 4-advies'

De 1-na-laatste zin:
Geheel verrassend is het verwijderen van negatieve threads op het Apple-forum niet, zo meent een aantal posters.
Daar mist iets... :)

(Hopelijk plaats ik dit hier correct, want ik weet niet waar het anders moet)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij moet het "zo menen een aantal posters" zijn, maar deze zin is verder correct geschreven.
Deze vragen kan je de volgende keer beter in het volgende topic stellen: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 37

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Outerspace schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:22:
Volgens mij moet het "zo menen een aantal posters" zijn, maar deze zin is verder correct geschreven.
Deze vragen kan je de volgende keer beter in het volgende topic stellen: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 37
'een aantal menen'? Nee. Een aantal meent. ;) Voor de rest is de zin helemaal correct.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

'Verrassend is het niet' met wat extra bepalingen en voorwerpen, en ook 'zo meent een aantal' is correct :)

Overigens zou dit in Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 37 hebben gepast, maar er is duidelijk discussie over mogelijk en een echt spel- of tikfoutje is het ook niet, dus ik heb zoals altijd alle soorten van vrede met een apart topic :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.