Toon posts:

Televisie doet het niet meer na onweersbui

Pagina: 1
Acties:
  • 3.748 views

Verwijderd

Topicstarter
HOI,

ik heb een vraag aan alle mensen die van deze tv afweten. nadat zaterdag de grote onweer is gekomen werkt mijn televizie niet meer. mijn moeder zat in de woonkamer en hoorde een knal van de tv waarbij deze naar de zelf diagnose is gesprongen volgens mij. de elektrischetijd in de huis is verdwenen en weer terug gekomen. de tv zat gewoon op standby. alleen nu geeft mijn tv storing aan als ik hemn aan wil zettem. de stanbly lampje die rood is gaat 2 keer branden en 3 sec pauze em daarna weer 2 maal gaat branden. dit gaat continu door en door. weten jullie wat de oorzaak is?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :)

Ik ontschreeuw even je topictitel, want zoveel hoofdletters leest wat onprettig. Zou je overigens ietwat leesbaarder Nederlands willen schrijven? Ik heb je post nu al een aantal maal gelezen, maar hij blijft nauwelijks leesbaar. Geef overigens ook even in je topicstart aan wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, want dat verwachten we hier van je, zoals je in Het algemeen beleid kan lezen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ben hier nieuw dus weet niet ongeveer of je grote leters mag gebruiken. maja ik heb er zelf niks aan kunnen doen omdat de tv helemaal niet reageerd. de monteur gaat langs komen en gaat er naar kijken. ik wou alleen weten of er mensen zijn die deze storingen kunnen weten. en wat die 2 maal brandende lampjes willen zeggen

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Is kapot door bliksem. Nieuwe kopen.

Hoe is dit moeilijk?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe kopen? eerst maar onderzoeken of de tv gemaakt kan worden. ik heb hem niet eens een jaar. is een tv van 2009.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 03:35:
nieuwe kopen? eerst maar onderzoeken of de tv gemaakt kan worden. ik heb hem niet eens een jaar. is een tv van 2009.
Ook tv's uit 2009 kunnen niet tegen blikseminslag. Mischien heb je geluk en blijft 't bij een klein onderdeel of de voeding, maar ik geef je weinig kans.

Laat ik 't zo zeggen: een knal uit electronische apparatuur is nooit een goed teken.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 13-07-2010 03:37 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 03:32:
ja ik ben hier nieuw dus weet niet ongeveer of je grote leters mag gebruiken. maja ik heb er zelf niks aan kunnen doen omdat de tv helemaal niet reageerd. de monteur gaat langs komen en gaat er naar kijken. ik wou alleen weten of er mensen zijn die deze storingen kunnen weten. en wat die 2 maal brandende lampjes willen zeggen
Wat zegt de handleiding?

Verwijderd

Topicstarter
in de handleiding staat helemaal niks. er staat alleen wanneer de lampje 2 maal brand spring die in de zelf diagnose waarbij jij niks kan doen. stekker eruit en de monteur laten komen kijken. ik ben naar de filiaal geweest en die zegt dat waarschijnlijk de voeding kapot is. maja dat weten we dus niet. als het door de bliksem komt kan die gemaakt worden maar dat valt niet onder de garantie. raar,

• RoD
  • Niet online

RoD

Reparatie dus. Zoals CyBeR al zegt, dit is natuurlijk niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Wij kunnen op afstand niet in jouw tv kijken om te zien wat de bliksem veroorzaakt heeft, en daarnaast is het remote repareren van tv's ook nog steeds niet mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
maja als dit dan niet te maken is, krijg ik toch wel een nieuwe of niet? anders vergoed de inboedel verzekering toch wel?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet onder garantie in ieder geval, dat vergoedt eigenlijk bijna nooit schade door blikseminslag. Voor wat betreft je inboedelverzekering, dat moet je met je verzekeraar uitzoeken. Wij weten niet wat voor polis je hebt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zijn dingen die je toch echt zelf uit zult moeten zoeken. Even bij de verzekeraar aankloppen inderdaad. Omdat dit topic zo weinig zin meer heeft, gaat het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.