Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Ik heb mijn simkaartnummer nodig, om nummerbehoud te gebruiken (wil van provider switchen).
Maar nu komt het, het nummer staat achterop de SIM-kaart. Ik heb echter een hoekje eraf geknipt ooit, odat ik een hardwarematige mod heb uitgevoerd zodat de SIM toen in mijn iphone 2G paste (anders kon ik niet bellen). Nu zijn echter de laatste cijfers eraf. Kan ik het kaartnummer nog ergens anders terugvinden?

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11 13:11
boe.i schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:31:
Ik heb mijn simkaartnummer nodig, om nummerbehoud te gebruiken (wil van provider switchen).
Maar nu komt het, het nummer staat achterop de SIM-kaart. Ik heb echter een hoekje eraf geknipt ooit, odat ik een hardwarematige mod heb uitgevoerd zodat de SIM toen in mijn iphone 2G paste (anders kon ik niet bellen). Nu zijn echter de laatste cijfers eraf. Kan ik het kaartnummer nog ergens anders terugvinden?
Mail/bel je provider zou ik zeggen...

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Opvragen bij je telecomprovider?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

boe.i schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:31:
In het grotere geheel waar je simkaart in zat, vaak zit er ook nog een sticker op de verpakking. Maar mijn gok is dat je dit ook niet meer hebt :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Staat het ook niet op het contract waar je indertijd deze SIM bij hebt gekregen?

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• boe.i
Tja het is alweer 3 jaar terug dat ik die SIM heb ontvangen, heb geen doosje of papieren meer helaas.
Ik zal het eens opvragen bij mijn provider ja, dat is een goeie.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

In een iPhone: Settings -> General -> About en dan onder ICCID.

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 12-07-2010 22:45 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:50
Als dat te lang duurt: nieuwe simkaart opvragen. Vaak kun je die bij een winkel van je provider (bij T-mobile iig wel) meteen mee krijgen. Krijg je een nieuw simnummer, en weet je die ook meteen. Zitten vaak wel kosten aan verbonden, tientje ofzo.

Klantenservice zou dit trouwens op moeten kunnen zoeken. Of ze het ook doen is een tweede.

• boe.i
CyBeR schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:44:
In een iPhone: Settings -> General -> About en dan onder ICCID.
Super! Werkt meteen.

Rest ook bedankt voor reacties ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
boe.i schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:42:
Ik zal het eens opvragen bij mijn provider ja, dat is een goeie.
Dat is het enige wat je er mee kunt doen. Omdat wij hier niet de helpdesk van je provider zijn, gaat dit topic op slot. :Y)

Ah, ik zie dat de iPhone hier wel een optie voor heeft. :$

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 14-07-2010 07:21 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.