ik heb een Nano 5 16GB. Er staat echter bijna 9GB op de oranje balk met Overig. Hoe kan ik dit vrijmaken voor audio? 'Hij zou nu al vol zijn met 1000 nummers???
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar dan kun je toch gewoon in je iPod menu kijken (als de iPod niet verbonden is met de pc) en die 9GB aan bestanden bekijken, en bedenken wat je ermee wilt?
Het is bedoening, niet bedoeling
Sync je toevallig ook je foto's en andere dingen op je Nano? Kan me niet voorstellen dat je 9GB Overig hebt... dat haal ik geeneens met mn Touch met mn hele fotobestand.
Kijk maar eens goed of je er geen andere meuk op hebt gezet toevallig.
Kijk maar eens goed of je er geen andere meuk op hebt gezet toevallig.
Thanks for the comments. Heb het gechecked los van computer. Alles behalve audio is leeg (en 3 spelletjes die er standaard opzaten).
Ik heb niet gezien of ik in die 9GB Overig kan kijken naar wat er deel van uitmaakt. Misschien moet ik morgen even terug naar de BCC (heb 'm 3 dagen)
Ik heb niet gezien of ik in die 9GB Overig kan kijken naar wat er deel van uitmaakt. Misschien moet ik morgen even terug naar de BCC (heb 'm 3 dagen)
Heb je geen mogelijkheid om je iPod te resetten? Eerst een reservekopie maken in iTunes natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:54:
Thanks for the comments. Heb het gechecked los van computer. Alles behalve audio is leeg (en 3 spelletjes die er standaard opzaten).