Ik ben voor iemand bezig een aantal fouten uit een website te halen. De is opgezet door een bedrijf maar er zijn wat losse eindjes waar ze niet uit komen (of willen komen), maar dat terzijde.
De website is 2-talig en is opgezet in Joomla. De website is in het Nederlands en het Duits. De Duitse teksten op de website zien er allemaal qua characters goed uit. Als een klant echter een bericht verstuurd middels het form op de website dan komen de dingen als de ringel S, á, ë ,ä etc niet goed aan.
De characterset voor de pagina staat op
De mailtjes komen zo binnen:
Waar kan dit uit weg komen?
De website is 2-talig en is opgezet in Joomla. De website is in het Nederlands en het Duits. De Duitse teksten op de website zien er allemaal qua characters goed uit. Als een klant echter een bericht verstuurd middels het form op de website dan komen de dingen als de ringel S, á, ë ,ä etc niet goed aan.
De characterset voor de pagina staat op
HTML:
1
| <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" /> |
De mailtjes komen zo binnen:
Ik heb zelf eigenlijk niet goed een idee waar dit uit weg kan komen omdat ik vrij weinig ervaring met de Duitse taal en websites heb.De character set op de site lijkt iig wel overweg te kunnen we de Duits specifieke tekens.Berlin ansässigen Händlers mit antiken Uhren soll die Uhr aber erst Anfang des 20
Waar kan dit uit weg komen?