Toon posts:

erg slechte klantenservice Navigon, waarschuwing

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Verwijderd

Topicstarter
Maanden geleden heb ik Navigon voor mijn Iphone gekocht. Deze werkte niet, telkens vond de software het GPS signaal niet. Binnen de vraag en antwoord lijst van klantenservice de top 1 vraag, kennelijk een bekend probleem. Het toestel uiteindelijk eerst opgestuurd naar Apple. Niks aan de hand, GPS is getest en in orde. Navigon al meerdere malen gebeld en gemaild. Telkens een ander persoon, telkens een ander antwoord, telkens vaagheid troef. Maar uiteindelijk toch het verzoek het "device' in te sturen (naar Wurzburg). Na enige twijfel dit toch maar gedaan, inmiddels al meer dan 4 weken geleden. Met alle correspondentie die erbij hoort. Want bij Navigon klantenservice zijn ze ontzettend gek op protocollen, codes, burocratie. Geen reactie. Dus na enig geduld maar wederom zelf contact gezocht, Navigon zelf is hier niet sterk in. Krijg ik een mail terug: dat devices niet opgestuurd moeten worden, Apple moet er na kijken! Terwijl uit mijn hele mailwisseling en het verzoek van NAVIGON zelf blijkt wat de historie is. Ze lezen niet, verwijzen alleen naar nieuwe nummers en protocollen, communiceren totaal niet met elkaar, laten de klant in de steek en weigeren ook maar enige echte werkelijke klantenservice te bieden. Let dus op als je een probleem met Navigon hebt (met name Iphone gebruikers). Claim anders je geld terug bij de app store van Apple, daar weten ze wel wat service is. Ik ben mijn telefoon en geld waarschijnlijk kwijt vrees ik, Navigon is voor mij het meest burocratische klantonvriendelijkste bedrijf in de moderne mediatijd. Wees op je hoede, hopelijk kan ik bij anderen daarmee bij anderen leed kunnen voorkomen. En o ja, koop niet van Navigon, er is genoeg beter spul te krijgen zonder ellendige nasleep. Problemen zijn niet erg, maar hou de klant niet aan het lijntje Navigon!
----- Original Message -----

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02 20:09
Mischien heb je er geen zin in, maar ik denk dat je dit tot een rechtszaak kunt laten komen.
Je hebt nog alle correspondentie beschikbaar? Of kreeg je telefonisch te horen dat je je I-phone moest opsturen?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

1. Dit is videokaarten en beeldschermen, niet het shopping forum.
2. Een forum is voor discussie, niet om te ranten. Als je besluit om je ongenoegen alsnog te willen uiten in het juiste subforum, reken er dan op dat je ook daar met een wat constructievere TS moet komen.

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.