Hallo, heb mijn MacbookPro i5 nu een week of 3 / 4 .. en eerder was er niks aan de hand, maar hij word nu toch wel erg heet aan de linkerkant.. tevens maakt hij nu ook lawaai alsof één of ander blaas-ding overuren maakt.. iemand anders met dit " probleem" of enig idee hoe het te verhelpen is?
Door de hogere temperaturen slaat de ventilator aan. That's all.
Probeer eens met iStat Pro meer over je temperaturen en fanspeeds te weten te komen. De huidige buiten/binnen temperatuur zorgen er denkelijk voor dat er meer moeite moet worden gedaan.
Windows Veteran turned Apple Addict
Is niks ernstigs aan, heb mijn MBP al 3 jaar en als het warm is in de zomer wordt de macbook ook warm en begint de ventilator van zich te laten horen, omdat de laptop zijn hitte niet makkelijk aan de omgeving kwijt kan.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Je hebt 'm kwaad gemaakt! Blijf van z'n staart af!
Gebeurt dit vooral bij zwaardere belasting, en kun je het testen in een omgeving met een airco? Als de problemen veranderen weet je waar het aan ligt.
Daarnaast is Flash de beste manier om vuurtje te maken met je Macbook, het is totaal niet geoptimaliseerd op het OSX platform.
Gebeurt dit vooral bij zwaardere belasting, en kun je het testen in een omgeving met een airco? Als de problemen veranderen weet je waar het aan ligt.
Daarnaast is Flash de beste manier om vuurtje te maken met je Macbook, het is totaal niet geoptimaliseerd op het OSX platform.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Het is normaal dat je MBP met dit weer onder load warm wordt en gaat blazen, maar erg charmant is het niet.
Het is hier binnen 30 graden en als ik niets zwaars doe (zoals nu) hoor ik mijn MBP niet. Twee dingen die mijn eigen Mac altijd warm krijgen zijn het opladen van de accu en CPU load.
Kijk voor dat laatste even met Activity Monitor of er een proces draait dat je CPU bezig houdt. Daar wil wel eens een loslopende Flash Player Safari Internet plug-in tussen staan die door een of andere advertentie op de achtergrond 100% van je CPU gebruikt.
Het is hier binnen 30 graden en als ik niets zwaars doe (zoals nu) hoor ik mijn MBP niet. Twee dingen die mijn eigen Mac altijd warm krijgen zijn het opladen van de accu en CPU load.
Kijk voor dat laatste even met Activity Monitor of er een proces draait dat je CPU bezig houdt. Daar wil wel eens een loslopende Flash Player Safari Internet plug-in tussen staan die door een of andere advertentie op de achtergrond 100% van je CPU gebruikt.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
dat laatste had ik gisteravond ook... aperture import liep erg traag, kon amper foto's aanvinken, en MBP bleef maar blazen, bleek inderdaad dat de safari/flash op de achtergrond heftig bezig was met ?dawuss schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:08:
Het is normaal dat je MBP met dit weer onder load warm wordt en gaat blazen, maar erg charmant is het niet.
Pagina: 1