Toon posts:

MacBook wordt enorm heet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik ben sinds een paar weken in het bezit van een macbook pro, 2,4 GHZ, 4 gb intern. Soms neem je de macbook op schoot, en dan valt het op hoe warm, zeg maar gerust behoorlijk heet, zo'n ding aan de onderkant wordt. Is dat normaal? Ik heb alleen Firefox en Outlook " openstaan".

Kan ik daar iets aan doen? Graag jullie advies

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Hee, daar hebben we Hagesoft weer. :) Dit is de Unibody Macbook right? Die bestaat dus voornamelijk uit aluminium, welke prima geschikt is om de warmte zoveel mogelijk af te voeren over de body. Echter kan het bij wat meer cpu-belasting zeker voorkomen dat voornamelijk in het midden achter, de body vrij heet wordt. Mijn macbook draait al koeler als ik de 9400m GPU gebruik (weet even niet of jij die ook hebt) en al helemaal als ik geen Flash filmpjes bekijk. Je kan eens een activity monitor installeren om de temperatuur van je cpu te bekijken en als je geen moeite hebt met wat meer herrie, dan kan je ook nog een app installeren die je koelers wat harder laat draaien bij een bepaalde temp.

[ Voor 11% gewijzigd door punishedbrains op 12-07-2010 15:29 ]

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Hagesoft download is iStat.

En geef ons specifieke getallen want "heet" hebben we niets aan.

I don't hate you, I nothing you

Verwijderd

Het is ook logisch dat snelle hardware warm wordt, en dat zeker met deze buiten temperaturen.
Het is ook geen laptop meer , maar een notebook.

Ik zou indien je nog nageslacht wilt hebben geen notebooks meer op schoot nemen ivm warmte.

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Geen nageslacht wegens warmte is echt totale onzin, maar dat het onprettig kan aanvoelen als je een korte broek draagt en het ding op je benen hebt liggen, kan ik mij wel voorstellen.