Programma om webpagina op achtergrond te draaien

Pagina: 1
Acties:

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:23
Ik zoek een programma om een webpagina (gewoon HTML, misschien PHP) op een scherm te laten zien, maar dat dit programma ondertussen niet op de voorgrond draait. Dus als je op een computer zit, moet het programma niet zichtbaar zijn op het andere scherm en moet er bijvoorbeeld niet per ongeluk iets anders in beeld kunnen komen (wat bij een klassieke dualscreen wel zou kunnen door bijvoorbeeld slepen).

Ik weet niet precies waar ik op moet zoeken, en misschien dat sommigen hier mij een zetje in de goede richting kunnen geven :) . Of ik bijvoorbeeld een speciaal progje nodig heb, of dat er gewoon een dualscreen ingesteld kan worden met bepaalde instellingen.

[ Voor 10% gewijzigd door hello_moto op 12-07-2010 14:50 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je wilt dus stiekem op een website kunnen browsen? ;) Een idee kan zijn om Firefox in de system tray te plaatsen d.m.v. een add-on en die dan laten verbergen door Windows. En met de "-no-remote" parameter kun je twee instanties draaien van Firefox waardoor de normale firefox wel gewoon in de taakbalk terecht komt.

Of wat dacht je hiervan: [google=firefox boss key] :)

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 12-07-2010 14:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je wat duidelijker zijn? Wat is bijvoorbeeld "het andere scherm", wat bedoel je met voorgrond/achtergrond (wat is er mis met any browser, evt. in kiosk mode), en over welk OS heb je het of maakt dat niet uit?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:23
De bedoeling is gewoon om een informatie op een scherm te tonen, en dat er ondertussen op de pc gewoon gewerkt kan worden.

OS is Windows XP

[ Voor 7% gewijzigd door hello_moto op 12-07-2010 14:55 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Firefox met Always on Top add-on full-screen gooien op het betreffende scherm :?

@hieronder: maar je bureaublad is niet always on top. Als ik de TS goed begrijp is het niet de bedoeling dat er per ongeluk een ander venster in beeld komt op de info-display (om het zo maar te noemen) doordat dat venster naar dat scherm gesleept wordt of zo.

[ Voor 92% gewijzigd door Orion84 op 12-07-2010 14:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:03
Hmmm jammer van het XP gebeuren,

in linux is het gewoon een andere (tweede) X-server starten op het andere scherm en presto. In XP, ik heb geen idee, maar zoiets moet vast te doen zijn met je graka driver.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:36
Modbreak:Die reacties laat je maar achterwege in het vervolg.

[ Voor 76% gewijzigd door pasta op 12-07-2010 22:48 ]

Pagina: 1