Mijn Medion externe harde schijf van 1TB (die met eSata is aangesloten) werd niet meer herkend door mijn pc, en bij het opstarten gaf de pc de melding dat de schijf gecontroleerd moest worden. Tijdens de controle vond hij redelijk wat errors, en die is hij nu allemaal af aan het lopen. Daar is hij inmiddels een paar uur mee bezig, en het lijkt er niet echt op dat hij er bijna mee klaar is.

Hij is dus 28000 file records aan het checken, en hij doet ongeveer 7 seconden per record... dat betekend dat dit ongeveer 2,2 dagen gaat duren. Dat er te weinig ruimte is om het onleesbare bestand te hotfixen weet ik inmiddels wel... Is er misschien snellere manier om de schijf te controleren en te fixen?
Alvast bedankt!

Hij is dus 28000 file records aan het checken, en hij doet ongeveer 7 seconden per record... dat betekend dat dit ongeveer 2,2 dagen gaat duren. Dat er te weinig ruimte is om het onleesbare bestand te hotfixen weet ik inmiddels wel... Is er misschien snellere manier om de schijf te controleren en te fixen?
Alvast bedankt!