Wederom rare titel...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat over dit artikel: nieuws: Brazilië verbiedt aanbrengen drm op content in het publieke domein

Als je de titel leest: "Brazilië verbiedt aanbrengen drm op content in het publieke domein" , dan staat er dat er een wet is aangenomen waarin deze bepalingen over DRM zijn opgenomen. Als je dan het artikel leest, dan blijkt dat het slechts een voorstel is... Om jullie zelf even te quoten:
Het is nog onduidelijk of het wetsvoorstel, dat in zijn geheel is gepubliceerd, in zijn huidige vorm een kans maakt om te worden aangenomen.
Onbegrijpelijk hoe je dan een titel kunt maken waarin je doet alsof het voorstel is aangenomen... Er hoort gewoon iets in te staan, waarin blijkt dat het een wetsvoorstel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Brazilië verbiedt aanbrengen drm op content in het publieke domein.
>Brazilië wil aanbrengen drm op content in het publieke domein verbieden.
>Brazilië wil verbod op aanbrengen drm op content in het publieke domein.

Zat keuzes om het inderdaad veel dekkender te maken voor de echte inhoud.

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 12-07-2010 14:18 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Jullie hebben helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:54
Technisch gesproken was de titel niet fout. Als ik schrijf "Ik val van het dak" of "ik loop over straat" dan ben ik op dat moment met die activiteit bezig. In het geval van Brazilie zijn ze in het proces verbieden...

Toch? (ik heb al een tijdje geen Nederlandse les meer gehad, dus als ik 't fout heb hoor ik 't graag :D).

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:34
Technisch gesproken is het eerder: Ik sta op om te gaan lopen. Maar in plaats van te gaan lopen kun je ook weer gaan zitten. Ze zijn bezig met het proces, maar dat gaat stap voor stap. O-)

Wie het laatst lacht is traag van begrip