[Wii] twee oplaaddocks aan elkaar koppelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Mijn vraag is kort maar krachtig, en omdat ik dit op het internet bij verschillende webshops en de fabrikant van dit apparaat niet vinden kon:

Is het mogelijk om twee van deze:

http://www.4launch.nl/sho...ual-charge-dock/vergelijk

Afbeeldingslocatie: http://www.4launch.com/images/producten/micromedia/074576b.jpg

aan elkaar te koppelen? Technisch gezien is het gewoon mogelijk maar ik vraag me af of de adapter genoeg stroom kan leveren om twee charging docs aan elkaar te koppelen.

code:
1
Adaptor -- dock1 -- dock2 -- Wii

Op dit moment heb ik namelijk al één charge dock van Logic3 staan, als volgt aangesloten:

code:
1
Adaptor -- dock1 -- Wii

Van de 4 Wiimotes die ik heb werken er nu 2 op batterijen en 2 op het charge dock, maar omdat een charge dock gewoon veel handiger is leek het mij dus handig om er nog een bij te kopen.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
zou geen dock nemen gewoon batterijen
zoon dock was kapot naar 2 maanden
chargedock batterij duur 2min ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Denk dat het makkelijker is om deze met hun eigen adapter aan te sluiten. het zal niet echt veel kwaad kunnen, maar zal wel wat spanning weg snoepen. Het zal wel zijn dat ze voornamelijk laden als je Wii uit staat dus echt veel zal je er niet van merken.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik zie niet in waarom het niet zou werken. Als ik namelijk de omschrijving lees wordt de AC adapter voor de Wii gebruikt om de accu's te laden. Anders gewoon even testen of het werkt, hooguit dat je Wii niet opstart omdat deze te weinig stroom krijgt.

Overigens ben ik het wel met hierboven eens, een goede set oplaadbare batterijen met een 15 minuten snellader is een stuk beter oplossing. Die gaan een stuk langer mee!

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Ja dat hebben we nu en die gaan constant kapot, het opladerdockje dat we hebben gaat al jaren strong ;)
+ mensen vergeten de batts op te laden hiero.

[ Voor 25% gewijzigd door _eXistenZ_ op 16-07-2010 10:45 ]

There is no replacement for displacement!