RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
al eens gezocht op internet delen ?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Waarom niet een kabel van de router naar de xbox ipv pc naar xbox?
Dan heeft de xbox tenminste ook internet wanneer de pc uit staat.
Dan heeft de xbox tenminste ook internet wanneer de pc uit staat.
omdat de kabel daarvoor niet lang genoeg is;) die staat ergens in de woonkamer...Beetje omslachtig. Maar het probleem is verholpen, na lang pielen heb ik op de xbox de netwerk instellingen gereset, en om de een of andere reden herkende mijn pc/wifi connecter het toen wel...
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Dit kun je doen door middel van een bridge. Heb dat hier ook.
Heb in mijn pc een Wifi stickje zitten voor de connectie naar de router die benenden staat.
In mijn NIC zit een netwerkkabel die is verbonden met de XBox360.
Door in Windows beide netwerkconnecties te selecteren die je wil doorlussen en dan te kieze voor bridge connection kun je dit realiseren.
Het werkt alleraardigst, maar bij bepaalde games zoals MW2 heb je af en toe een wat hogere ping en duurt het soms even voordat je een game hebt gevonden.
Lijkt me overigens meer een post voor in het Windows Client topic of misschien zelfs Xbox 360 topic.
Heb in mijn pc een Wifi stickje zitten voor de connectie naar de router die benenden staat.
In mijn NIC zit een netwerkkabel die is verbonden met de XBox360.
Door in Windows beide netwerkconnecties te selecteren die je wil doorlussen en dan te kieze voor bridge connection kun je dit realiseren.
Het werkt alleraardigst, maar bij bepaalde games zoals MW2 heb je af en toe een wat hogere ping en duurt het soms even voordat je een game hebt gevonden.
Lijkt me overigens meer een post voor in het Windows Client topic of misschien zelfs Xbox 360 topic.