hallo,
ik heb een zeer irritant probleem
elke keer als ik mijn pc aanzet gaat hij 2 minuten lang mijn hdd's detecteren en 1 min lang doet hij "verifying DMA pool data"
daar wordt je niet echt vrolijk van.
mijn beide schijven zitten in de hpt370 controller
ene schijf is een
udma100 seagate barracuda 2 30 gig
andere is
western digital caviar 8,4 gig
het ligt volgens mij niet aan het gewone bios, want daar kan hij de schijven niet vinden, want ze zitten in de hightpoint controller...
als ik in het bios van de hpt controller ga, kan ik heel weinig kiezen...alleen detect hdd's en save, maar dat maakt ook geen kont uit.....
Dit is geen leuk probleempje.....dus wie helpt mij!?
....ik ben als de dood voor een bios upgrade, want als die fout gaat...het valt niet onder de garantie.....
ik heb een zeer irritant probleem
elke keer als ik mijn pc aanzet gaat hij 2 minuten lang mijn hdd's detecteren en 1 min lang doet hij "verifying DMA pool data"
daar wordt je niet echt vrolijk van.
mijn beide schijven zitten in de hpt370 controller
ene schijf is een
udma100 seagate barracuda 2 30 gig
andere is
western digital caviar 8,4 gig
het ligt volgens mij niet aan het gewone bios, want daar kan hij de schijven niet vinden, want ze zitten in de hightpoint controller...
als ik in het bios van de hpt controller ga, kan ik heel weinig kiezen...alleen detect hdd's en save, maar dat maakt ook geen kont uit.....
Dit is geen leuk probleempje.....dus wie helpt mij!?
....ik ben als de dood voor een bios upgrade, want als die fout gaat...het valt niet onder de garantie.....