Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Antec Fusion Remote: Afstandsbediening werkt niet + meer

Pagina: 1
Acties:

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:48
Ik heb onlangs een Antec Fusion Remote behuizing gekocht. Nu zijn er na de installatie van Windows 2 problemen.

1. De afstandsbediening krijg ik niet aan de praat.
2. De LCD weergave op de behuizing zelf werkt niet.

Wat betreft de afstandsbediening:
Ik heb een afstandsbediening erbij gekregen van Antec zelf, namelijk de Veris RM200. Als ik deze wil gaan configureren met de door Antec bijgeleverde software, dan staan er 4 verschillende modellen die ik kan selecteren, alleen staat de RM200 er niet bij.
Iemand hier een idee over?

Wat betreft de LCD weergave:
Ik krijg hier totaal geen beeld op, maar nu ligt er wel een stekkertje in de kast los onder de DVD bracket, maar ik zie geen enkele mogelijkheid om deze aan te sluiten (zie afbeeldingen). De kabel die eraan zit is te kort om naar het moederbord te gaan (naast het feit dat er op het moederbord niet zo'n aansluiting zit), dus dan zou je zeggen dat deze bevestigd moet worden aan de voorkant van de behuizing. Echter zijn hier alle aansluitingen bezet.

De afbeeldingen van het stekkertje:
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/v41ky1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/f2jwhc.jpg

Ik hoop echt dat iemand me verder kan helpen, want ik loop al uren te klooien en ik kom geen steek verder.

Edit: Vergeten m'n configuratie erbij te zetten voor het geval dat:

Mobo: Gigabyte MA785GMT-UD2H
Processor: AMD Athlon X2 245
Geheugen: 2 x 2GB DDR3 GEIL 1333MHz
Besturingssysteem: MS Windows 7 Home Premium

[ Voor 7% gewijzigd door friggler op 12-07-2010 12:49 ]

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:22
Dat staat in de handleiding :D

Stap 2 van het aansluiten van de ir ontvanger + lcd display:
2. There is a 24-pin power adapter comes with the case. Connect the adapter
to the power supply 24-pin ATX power connector. Connect the 3-pin power
cable from the display to the 3-pin connector on the 24-pin adapter.

Dat kabeltje wat je daar op de foto hebt is volgens mij de 3-pin stroomkabel die uit je display komt. Had je die al aangesloten? Zo niet heeft het lcd en de ir ontvanger geen stroom en zal je ook geen nieuwe usb apparaten vinden.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:48
Ja, het rare is dus dat mijn handleiding daar met geen woord over rept :X

Ik dacht dat die stekker een verloop was van 20 naar 24 pins connector en ik had die extra 3-pins connector die eraan vast zat niet gezien.

In ieder geval bedankt voor je reactie. Ondertussen (lees: 3minuten geleden) had ik overigens hetzelfde antwoord gehad van de supportdienst van Antec. Ik kan in ieder geval weer verder.