Als eerste meteen maar even de specs:
Mobo: Gigabyte EX58 UD5
Proc: Intel Core i7 920
Proc koeler: Scythe Mugen 2
RAM: OCZ Gold XTC 6GB 1600mhz
Videokaart: Sapphire HD4890 Toxic
Case: Antec three hundred
HD: Samsung Spinpoint F1 1TB
PSU: Antec True Power Trio 650
Windows 7 Ultimate 64
Ik merkte sinds ongeveer een week dat de twee case fans niet meer automatisch gingen draaien. Als ik ze dan een zetje gaf gingen ze uiteindelijk wel weer draaien. Sinds gister werkt dat trucje niet meer en willen ze helemaal niet meer draaien.
Nu merkte ik vandaag dat de fan in de voeding ook niet meer draait, een zetje geven heeft geen zin.
Heb al gecheckt of er stof zat, maar dat was niet het geval. Ik heb ook een beetje contact spray op de fans gedaan maar dat hielp niet. Daarnaast zitten alles kabels etc. vast.
Tijd voor een nieuwe voeding of kan ik nog wat andere dingen proberen?
Mobo: Gigabyte EX58 UD5
Proc: Intel Core i7 920
Proc koeler: Scythe Mugen 2
RAM: OCZ Gold XTC 6GB 1600mhz
Videokaart: Sapphire HD4890 Toxic
Case: Antec three hundred
HD: Samsung Spinpoint F1 1TB
PSU: Antec True Power Trio 650
Windows 7 Ultimate 64
Ik merkte sinds ongeveer een week dat de twee case fans niet meer automatisch gingen draaien. Als ik ze dan een zetje gaf gingen ze uiteindelijk wel weer draaien. Sinds gister werkt dat trucje niet meer en willen ze helemaal niet meer draaien.
Nu merkte ik vandaag dat de fan in de voeding ook niet meer draait, een zetje geven heeft geen zin.
Heb al gecheckt of er stof zat, maar dat was niet het geval. Ik heb ook een beetje contact spray op de fans gedaan maar dat hielp niet. Daarnaast zitten alles kabels etc. vast.
Tijd voor een nieuwe voeding of kan ik nog wat andere dingen proberen?