Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
voor mn vader ben ik op zoek naar een mediaplayer met de volgende eisen
harde schijf liefst 1 TB
moet zo'n beetje alle gangbare formaten afspelen
audio uit, iets van tulp stekkertjes
prijs (150-200 euro)

een optie die me leuk lijkt is dat als je bijv als je door al je geripte cd,s bladert de foto's van de hoesjes kan zien. weet niet of dit uberhaupt werkt.
met het speurwerk wat ik gedaan heb lijkt de AC rayon HD player wel iets. voldoet deze aan mn eisen en zijn er andere betere players die ik over het hoofd gezietn heb
pricewatch: AC Ryan PlayOn! HD 1TB
gr
jasper

• mpfan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:17:

met het speurwerk wat ik gedaan heb l
Ik zou toch nog wat beter speuren als ik jou was. ;)
Om je op weg te helpen klik maar even op de volgende link.

Mediaspelers en HTPC's

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je in de pricewatch kijkt in de categorie: http://tweakers.net/pricewatch/cat/655/mediaspelers.html van dat apparaatje dat jij kiest dan zie je dat er meer soortgelijke apparaten zijn.

Verschillen zitten in firmware mogelijkheden met name zijn van belang.

-Wil je netwerk aansluiting? zoniet is pricewatch: Western Digital TV HD Mediaplayer net een paar tientjes goedkoper.

Stereo uit(tulp) hebben ze bijna allemaal, 5.1 ofzo moet via spdif (audio tegelijk via hdmi en spdif is echter een beperking van veel apparaten), HD audio (zeldzaam blueray formaat) moet je specifiek op zoeken.

-Meesten slikken alle formaten, mp3 iso's etc etc.
-Hoesjes ondersteunen de meesten ook(ook jouw keus). Firmware upgrade zal dit nog verbeteren. downloaden van hoesjes moet wel via extra software of handmatig.

offtopic:
Het algemeen beleid #groeten

groeten is automatisch hoor..

[ Voor 6% gewijzigd door leuk_he op 13-07-2010 10:57 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
hallo dank voor de reactie.
Die WD player heeft geen harde schijf dus die valt af. zoals ik het nu zie is er idd een heleboel keuze uit verschillende apparaten die allemaal ongeveer hetzelfde kunnen. (wat mijn zoektocht er niet eenvoudiger op maakt).
netwerk aansluiting is niet nodig lijkt me.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De meeste van die apparaten worden aangeboden zonder HD en dan kun je zelf een HD van de gewenste grootte inbouwen. Sommige (b.v. xtreamer) ondersteunen alleen een kleine 2,5 inch HD.

Ik ben me helaas niet bewust van een vergelijkende website, want juist de gebruikersvriendelijkheid(en bugs, en updadates) van de firmware is het verschil tussen veel van die apparaten.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Aanschaftopics zijn helaas niet toegestaan op GoT, zoals je reeds eerder is verteld.

Dit topic gaat daarom op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.