Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• baxxie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 10:33
Ik ben net afgestudeerd en begin volgend jaar te werken. Ik woon in Leuven en vraag mij af of het doenbaar is in Limburg te gaan werken met de auto. Weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet om op de E314 van Leuven naar Zolder te rijden in de spits?

Zijn er veel files op de E314 of valt dat goed mee?

[ Voor 9% gewijzigd door baxxie op 12-07-2010 12:12 ]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 07:36

SpamLame

niks

Hoe lang je er overdoet kan je ong inschatten met google maps, route A2 36 min.
Of er files staan kan je achterhalen door de verkeersberichten een tijdje te volgen of anders op http://www.verkeerscentrum.be/verkeersinfo/kaart

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 12-07-2010 12:20 ]

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Hey Baxxie,

uit ervaring kan ik zeggen dat die richting goed te doen is. Weinig tot geen file. Omgekeerde richting is "hell" 's morgens. Je bent beter af van Brussel weg te rijden dan naar Brussel toe te rijden.

Waar ga je werken ? :)

Verwijderd

jouw richting is nagenoeg fileloos, andersom is het bijna dagelijks een catastrofe. het hangt er dus alleen af waar precies in leuven je woont in hoeverre je pre-snelweg wat tijd zal verliezen.
zie ook route.tomtom.com voor actuele vertragingsinfo

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:33

psy

Ik kan bovenstaande reacties alleen maar bevestigen, gewoon doen. Precies de juiste richting op.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:19
Die richting is het inderdaad zeer vlot, je moet imho enkel met 2 zaken rekening houden:
- het klaverblad van Lummen kan 's avonds lastig zijn (hangt er vanaf van welke kant je komt)
- de politie houd er zeer graag snelheidscontroles

Ik had niet goed gelezen dat je naar Zolder moet: klaverblad van Lummen is geen enkel probleem (je rijd er onderdoor) :)

[ Voor 22% gewijzigd door DaRKie op 12-07-2010 14:02 ]

• Alerdene
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Baxxie,

Zoals eerder al gesteld ga je qua files niet zoveel problemen hebben.
Wat betreft snelheidscontroles zoals aangehaald door Darkie kan ik vooral aanraden in de buurt van Halen geen al te zware voet te hebben.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
SpamLame schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:19:
Hoe lang je er overdoet kan je ong inschatten met google maps, route A2 36 min.
Hoe lang je er over doet kun je precies opvragen bij TomTom. Daar zit de dagelijkse gemiddelde file bij inbegrepen. (tenminste, als je een vertrektijd in de toekomst kiest - bij vertrek binnen 30 minuten gebruikt TomTom de huidige file)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Foxie_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-11 16:35
de terugwegis het ook goed te doen (Zolder - Leuven). Moet toevallig de laatste weken regelmatig dat stuk doen rond 17:00 a 18:00 )en het verkeer is gewoon verbazend rustig.

• baxxie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 10:33
Bedankt allemaal voor de vele reacties, blij om te horen dat het kwa file geen probleem is. Ook goed om te weten van die snelheidscontroles, die weg nodigt uit om toch wat te snel te rijden...

Het bedrijf waar ik eventueel zou gaan solliciteren is WTCB, die doen onderzoek naar duurzame energietoepassingen in de bouwsector. Een ander bedrijf waar ik eventueel zou willen solliciteren ligt in centrum Brussel. Maar al dat getrein naar Brussel is toch een groot nadeel.

• Alerdene
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
baxxie schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:34:
Maar al dat getrein naar Brussel is toch een groot nadeel.
baxxie,

Ik rij zelf elke dag van Leuven naar Brussel centrum en dat valt best wel mee.
Reken op gemiddeld 45m voor een enkele reis (voor 25 kilometer is dat natuurlijk niet weinig).

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Alerdene : heb het 5 jaar gedaan, maar soms is het toch om echt mottig van te worden hoor. Geef mij maar de andere richting!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

baxxie, je vraag zou wellicht in Vervoer kunnen echter heb je geen toegang daar. In Werk en Inkomen hoort je vraag in ieder geval niet dus sluit ik dit topic. Ik denk overigens dat je wel wat kunt met de reacties hier :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.