Toon posts:

LCD display vraagjes.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een L2014 overkopen. Want er had een EIKEL niet betaald. Hij komt van www.eio.com
En is deze dus:
http://www.eio.com/l2014ap.htm

Nou vindt ik dat best geinig zo een ding maar een paar vraagjes:

Hij wordt aangesloten op een LPT poort.
Nou heb ik maar 1 LPT poort op mijn mobo zitten. Dus daar meot dan een nieuwe kaart voor komen ala 50,-
- Kan ik hem nergens anders op aansluiten?
- Hoe groot is hij nou precies? Want die inches snap ik niks van.

Op die site is de achterkant blauw.
Maar dat plaatje eronder is hij weer zwart.
- Welke kleur is het nou precies?
Letter en achtergrond AUB.

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Ik kan je wel helpen met de inches. 1 inch is 2,54 cm.
Viewing Area is: 3" x 1", Display Dimensions: 3 1/2" x 1 5/8" (Height: 3/8"), Board Dimensions: 3 7/8" x 2 3/8" (Height: less than 1/8")
Beeld is 7,62 x 2,54 cm, Display is 8,89 x 4,1275 cm (0,9525 cm hoog), Printplaat is 9,8425 x 6,0325 cm (0,3175 cm hoog)...

• Dennis Nijhuis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03-2025
De achtergrond is donker-blauw, en word iets lichter als je hem aanzet. De letters zijn groen.

BTW, je hebt wel veel topics geopend de laatste tijd >:)

Bestuh!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 maart 2001 16:27 schreef MadCue het volgende:
De achtergrond is donker-blauw, en word iets lichter als je hem aanzet. De letters zijn groen.

BTW, je hebt wel veel topics geopend de laatste tijd >:)
Jah kwam weer terug van een weekje vakantie
En dan komen vragen opborrelen.

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Als je een beetje handig bent bouw je zelf een backplateje zoals ik gedaan heb: http://www.bugs.nl/lcd
Er schijnen bij farnell ook voorgeprogrammeerde chips te krijgen zijn, maar daar heb ik verder niet naar gekeken.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Qua hoogte past het display zelf met zilveren rand precies in een 5 1/4 drivebay, maar de printplaat daarachter is groter en past dus niet. Voor het inbouwen zul je dus 2 drivebays moeten gebruiken. (ik heb hem net ingebouwd en zit nu perfect :))

De kleur is idd blauw, wordt ook wat lichter als je hem aanzet, maar hij blijft (afhankelijk van de lichtinval) wel blauw, is ook wat in te stellen met de potmeters.

Verwijderd

Vraag je ivm. lcd

Ik zelf heb eeb Matrix Orbital 2x20 lcd
Hij werkt aardig alleen welke software ik ook gebruik, alleen de bovenste regel wordt wordt gebruikt en in winamp scrolt ie ook niet..... :?
als ik echter de demosoftware gebruik van de display zelf werkt alles perfect...

Is er iemand die mij hiermee kan helpen??
Want mij lukt het niet |:(

• te(X)en

te(X)en

plons...

Ik draai zelf de LCD Driver, daar werken helaas ok maar 3 vd 4 regels. Andere progjes werken vaak wel goed (bijv. die winamp plugins) maar het is vaak een heel werk om die eerst goed in te stellen.

Ik hoop dat de nieuwe LCDriver v2.0 snel komt, want die ondersteunt ook paralelle LCD's :)

Verwijderd

Welke winamp plugin gebruik jij??
Ik heb er een stuk of 5 geprobeert maar het wil maar niet lukken HELPP!!!;(

• te(X)en

te(X)en

plons...

Ik heb die van Lorty gebruikt, maar is die LCD van jou geen seriele?

Verwijderd

jep die is serieel......
Kut......daŽs waar jij hebt een lpt ver...
Pagina: 1