google HTML agenda toevoegen aan iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
ik heb een aantal centrale google agenda's waar ik gebruik van maak, e.g. feestdagen, oranje, psv...

als ik kijk naar de agendainstellingen zie ik een html code staan, kan ik daar iets mee in mijn iphone??
(e.g.: http://www.google.com/cal....com&ctz=Europe/Amsterdam)

uiterlijk kan ik alle agenda entries van de google agenda in mijn eigen agenda kopieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je moet de ical/ics link hebben. Die kun je toevoegen op je iPhone als "Subscribed Calendar".

[ Voor 22% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 11-07-2010 13:27 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Herko_ter_Horst schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:24:
Je moet de ical/ics link hebben. Die kun je toevoegen op je iPhone als "Subscribed Calendar".
die is er niet voor die pre-fab agenda's in google-agenda, die hebben alleen een HTML linkje erbij staan.. kan zo'n html link geconverteerd worden naar een ical??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Zerveza schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:28:
[...]

die is er niet voor die pre-fab agenda's in google-agenda, die hebben alleen een HTML linkje erbij staan.. kan zo'n html link geconverteerd worden naar een ical??
Als ik in Google Calendar kijk naar de details van calendars waar ik op gesubscribed ben, staan daar 3 linkjes bij: XML, ICAL en HTML.

De ICAL link voor Nederlandse feestdagen is bijvoorbeeld: http://www.google.com/cal...ogle.com/public/basic.ics

Edit: zie nu dat de voetbal agenda's geen ICAL of XML link hebben. Geen idee waarom niet. Mogelijk een rechtenkwestie?

[ Voor 9% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 11-07-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
klopt, bij agenda's van personen is dat het geval, maar als je een agenda toevoegt "interessante agenda's", zitten daar allemaal agenda's bij die ik wil bijhouden... daar staan alleen maar html links bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Zerveza schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:42:
klopt, bij agenda's van personen is dat het geval, maar als je een agenda toevoegt "interessante agenda's", zitten daar allemaal agenda's bij die ik wil bijhouden... daar staan alleen maar html links bij
Het lijkt erop dat het om de Sport agenda's gaat. Bij agenda's uit andere categorieen zie ik wel een ICAL link.

Pagina: 1