Hallo,
Ik heb een net nieuwe laptop gekocht en die werkt opzich wel goed.
Alleen in een simpel spel als GTA SA krijg ik framedrops als ik zelf maar in een dorp kom terwijl me lappy hem makkelijk aan zou kunnen.
Dit is mijn laptop:
CPU: Intel i5-450m
GPU: Ati radeon Mobility 5650.
RAM: 4gb
Besturingssysteem: Windows 7 home Premium.
HDD: 1 tb (2x 500gb)
Ik dacht eerst dat dit aan de drivers lag en wou dus gaan updaten.
Maar eerste probleem kwam al toen ik ze moest downloaden... Ik wist niet welke
Maar toen heb ik gewoon de full package gedownload en geinstalleerd.
Maar toen kreeg ik opeens zwart beeld en na een tijdje de melding dat de drivers niet meer werkten en de oude gereset zijn..
Ik op internet zoeken en kwam erachter dat ik eerst de oude moest verwijderen.
Dus ik alle ati software verwijderen omdat ik niet precies wist welke nu precies de driver was.
Weer de full package geinstalleerd.. weer die melding dat de oude weer gereset waren..
Maar nu kan ik zelfs CCC niet meer opstarten.Hij staat er wel maar als ik hem open dan krijg ik een paar keer een flikkerend dat ronde laad-ding. Meer niet.
Wat moet/kan ik doen?
Mvg.
Ik heb een net nieuwe laptop gekocht en die werkt opzich wel goed.
Alleen in een simpel spel als GTA SA krijg ik framedrops als ik zelf maar in een dorp kom terwijl me lappy hem makkelijk aan zou kunnen.
Dit is mijn laptop:
CPU: Intel i5-450m
GPU: Ati radeon Mobility 5650.
RAM: 4gb
Besturingssysteem: Windows 7 home Premium.
HDD: 1 tb (2x 500gb)
Ik dacht eerst dat dit aan de drivers lag en wou dus gaan updaten.
Maar eerste probleem kwam al toen ik ze moest downloaden... Ik wist niet welke
Maar toen heb ik gewoon de full package gedownload en geinstalleerd.
Maar toen kreeg ik opeens zwart beeld en na een tijdje de melding dat de drivers niet meer werkten en de oude gereset zijn..
Ik op internet zoeken en kwam erachter dat ik eerst de oude moest verwijderen.
Dus ik alle ati software verwijderen omdat ik niet precies wist welke nu precies de driver was.
Weer de full package geinstalleerd.. weer die melding dat de oude weer gereset waren..
Maar nu kan ik zelfs CCC niet meer opstarten.Hij staat er wel maar als ik hem open dan krijg ik een paar keer een flikkerend dat ronde laad-ding. Meer niet.
Wat moet/kan ik doen?
Mvg.
[ Voor 72% gewijzigd door Kryziek op 11-07-2010 12:27 ]