Is het 't waard?

Pagina: 1
Acties:

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik bezit op dit moment een P2-350 op een abit BH6 moederbord, 128MB en een Geforce2 GTS.
Nu vraag ik me af of het 't waard is om een abit kt7-a met een duron 850 te kopen?
Levert dit aanzienlijk betere prestaties of is het verschil te verwaarlozen?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk dat het het wel waard is. De Geforce 2 moet nu steeds wachten op de pII 350.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op het feit na dat alles ongeveer 2X zo snel zal zijn zal je geen verschillen merken... |:(

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:39

johnwoo

3S-GTE

Dat zal je zeker merken ja...

Ik ging 1600 3Dmarks omhoog toen ik mijn PIII-500E verving door een PIII-800EB; ook met een GF2GTS.
Verder ging mijn UT fps ook stevig omhoog, aangezien UT nogal aan CPU speed trekt (evenals geheugen trouwens).
En voor de prijzen van die dingen hoef je het ook niet te laten... Als je het geld te besteden hebt zou ik het zeker doen. Er zullen wel mensen zijn die je aanraden te wachten met upgraden, maar als je zo begint kun je wel eeuwig blijven wachten. Een upgrade van 350 naar 850 is zeker een goede!

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
[/off topic]
Of mensen die hele lange tijd roepen: "Ja wacht maar tot ik mijn 1 GHz heb :)"
[/off topic]

Ik zou het ook zeker doen. Kan je weer een tijdje vooruit.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."