Schrijven voor Tweakers

Pagina: 1
Acties:

• Agil1ty
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-11-2021
Geachte Redactie,
Ik zou graag frontpage artikelen willen schrijven voor Tweakers.net. Ik lees elke dag meerdere malen vrijwel alle blogs, en vaak mis ik het een en ander op tweakers.net, wat wel op andere websites te lezen is (engadget, anandtech, ars technica, etc.). Het lijkt mij dan ook erg leuk om aanvullend hardware ontwikkelingen en gadget nieuws toe te voegen aan de frontpage! Zouden jullie mij kunnen laten weten hoe ik mij hiervoor op kan geven?

Ik weet dat bij andere blogs (o.a. engadget en gizmodo) je eerst 3 proefartikelen schrijft, om te kijken hoe je schrijfstijl is. Zouden jullie mij kunnen laten weten of jullie hier geïnteresseerd in zijn?

Alvast bedankt voor de tijd en moeite,

- Agil1ty (Olaf Wouters)

[ Voor 13% gewijzigd door Agil1ty op 11-07-2010 10:42 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Enige tijd geleden was er een vacature: plan: Tweakers.net zoekt nieuwe nieuwsposters

Je kunt natuurlijk altijd eens mailen en zien of er nog behoefte is aan nieuw schrijftalent ±'

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-02 09:15
Is die behoefte er niet per definitie? Of is er ook een zeker maximum aan (kwalitatief goede) nieuwsberichten wat t.net per dag wil hebben?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
freakingme schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:57:
Is die behoefte er niet per definitie? Of is er ook een zeker maximum aan (kwalitatief goede) nieuwsberichten wat t.net per dag wil hebben?
Sowieso moeten de berichten ook nog worden nagekeken door de eindredactie, en die heeft ook op een gegeven moment zijn maximale capaciteit bereikt. Daarnaast moeten freelancers worden betaald, dus het is niet van 'hoe meer nieuwsberichten hoe beter'; het moet ook wel in verhouding staan tot de inkomsten, lijkt me :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• Agil1ty
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-11-2021
@P_de_B, heb direct ff een mailtje gestuurd naar de email in dat bericht. Had eerst alleen een artikel naar de redactie gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen. Hopen dat ik snel een reactie van ze mag ontvangen.

Bedankt voor jullie reacties,

- Agil1ty