Toon posts:

zekerheid iPhone 4 en Vodafone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Is het nu eigenlijk al 100% zeker dat de iPhone 4 met Vodafone komt in de herst, dus rond oktober zal dat zijn of is hier nog niks van zeker? Is het nu eigenlijk al mogelijk om hem te nemen zonder T-Mobile aangezien ik slechte verhalen hoor over het bereik van T-Mobile. Daarbij wil ik ook mijn nummer van Vodafone houden.

Vraag daarbij nog, zoja wat zou ongeveer een abbo kosten, veel meer dan een nieuwe telefoon losse prijs die je erbij moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
Ik heb thuis slechter bereik met Vodafone dan t-mobile.
Het is maar net waar je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 18:08
Nummer van Vodafone behoud je sowieso als je nummerbehoud aanvraagt, daarbij is het wel zo dat Vodafone wellicht kortingen geeft als je een iPhone als verlenging van je huidige (of een veranderd) abo neemt. Bij T-Mobile staan de prijzen op http://www.t-mobile.nl/Pe...en/iphone-abonnement.aspx. Deze zullen waarschijnlijk niet veranderen als de iPhone 4 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar Vodafone heeft toch nog altijd (beter) gereik dan T-Mobile? Hoorde namelijk veel verhalen over slechte dekking van Vodafone.

Het is dus wel zeker dat Vodafone komt met de iPhone en kan je ook je nummer houden als je nu Vodafone hebt en je wilt naar T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

www.xlvoordeel.nl is van Vodafone zelf..
Tevens kun je via tig sites gewoon een iPhone 4 bestellen icm Vodafone abonnementjes...

[ Voor 76% gewijzigd door CLB op 11-07-2010 16:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke, maar waarom wordt dit dan niet aangegeven op de site van Vodafone zelf, alleen met Iphone 3GS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een omweg van Vodafone om de iPhone 4 aan te bieden gezien ze hem nog niet officieel mogen uitbrengen.
Pagina: 1