Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Na wat reviews te hebben gelezen en wat op het internet rond te hebben gekeken leek de X10 een perfecte telefoon voor mij. Het is denk ik precies het telefoon type wat ik zoek met leuke camera, social networks, email etc. Nu zit ik alleen met één vraag: De X10 runt namelijk op Android 1.6 en onderhand is er al versie 2.1.

Komt de 2.1 versie nog voor de X10 en zoja, kan je deze dan gratis updaten, aangezien ik (verwacht) dat de 2.1 versie van Android beter is dan de 1.6.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ja, die komt in Q4 van dit jaar, maar dit lees je allemaal in het topic van de SE X10.

[ Voor 3% gewijzigd door RomeoJ op 11-07-2010 17:29 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Met ^

Graag daar verder.... En je kon `m waarschijnlijk niet vinden aangezien we Android producten niet in GSM, maar in Android Based Mobiles bespreken.

Maar, om je toch nog even te helpen. Android 2.1 is niet beter dan Android 1.6, maar gewoon een latere versie waarin een paar extra functies zitten. De kwaliteit anisch en hoe je ermee kan werken is niet minder dan 2.1

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.