[T-Mobile] Omruilen van 06 nummer bij 2 abo's

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:35

Wizardtm

>>> H20 <<<

Topicstarter
Op dit moment heb ik 2 abo's lopen bij T-mobile, 1x een iphone abo en 1x een "normaal" t-mobile abo (volgens mij een flex o.i.d.).

De status van de contracten is:
iPhone contract loopt voorlopig nog door ( loopt nu net een half jaartje )
flex contract is "vrij" en zou dus omgezet kunnen worden naar een prepaid nummer.

Wat ik eigenlijk graag zou willen doen is het 06nummer van het flex contract overzetten naar het iPhone contract en vice-versa. Hierdoor wordt het voor mij mogelijk om het nummer wat ik toch het meeste gebruik met mijn iPhone te gebruiken en het nummer wat ik het minste gebruik (later) om te zetten van een flex naar een pre-paid nummer.

Weten jullie toevallig of het mogelijk is om van 2 contracten de nummers te laten omruilen ? ( dat het geld kost begrijp ik en doet voor mij op dit moment ook niet echt ter zake ).

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:04
Wat wel kan als je abo naar prepaid is . Die weer porteren naar de abo maar dan ben 1 nummer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, dit zul je toch echt aan de T-Mobile-helpdesk moeten vragen. Voordat je hier een topic opent verwachten we dat je dit geprobeerd hebt. Een topic heeft zo geen zin, dus deze gaat op slot.

Dit topic is gesloten.