"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Hoezo sukkels? Denk je dat we alle handleidingen van zulke oude dingen hebben liggen? Denk eerder dat de sukkels diegene zijn die hun handleidingen kwijt raken!
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
Gister is het dezelfde vraag hier ook gepost.Op zondag 11 maart 2001 15:38 schreef DarkHelmet het volgende:
Heeft iemand misschien een kopij voor me van de DuoVox 2 ISDN?
Zou ik HEEL erg bij mee zijn!!!
Is voor me pa, hijzelf kon er niet aankomen bij de Primafoon winkel, de sukkels....
SUKKELS?? Denk je dat we van elk telecom apparaatje handleidingen hebben liggen? Dan zou de winkel 2x zo groot moeten zijn. We nemen aan dat mensen het niet kwijt raken, zo ja. Dan kan je er een bij ons bestellen. Die krijg je dan via de post binnen en kost je 8,95.
Dus wel SUKKELS!
Hadden ze toch ff kunnen vertellen van die service?
Ik bedoel ook geen sukkels omdat ze het niet hebben liggen, maar dat ze je niet helpen.
En die handleiding is trouwens weggegooit door de KPN ISDN installateur!
Die zei dat je er toch niks aan had...
IIG bedankt voor de tip
Hadden ze toch ff kunnen vertellen van die service?
Ik bedoel ook geen sukkels omdat ze het niet hebben liggen, maar dat ze je niet helpen.
En die handleiding is trouwens weggegooit door de KPN ISDN installateur!
Die zei dat je er toch niks aan had...
IIG bedankt voor de tip
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."