SB Live!Value doet het wel/niet...

Pagina: 1
Acties:

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik heb een AMD 1Ghz (Asus A7V), Windows Me en een SB Live! Value. Nu heb ik een probleem om dit kreng aan de praat te krijgen :(

Ik heb de nieuwste drivers gedownload (zowel met als zonder Liveware 3.0), diverse malen geïnstalleerd, en ook de kaart al in verschillende PCI-sloten gehangen, maar steeds hetzelfde resultaat: geen geluid!

In het conf.scherm (bij systeem) staat dat alles prima in orde is, hij staat er netjes... Maar... als je dan bij geluiden en multimedia kijkt, is er plots geen afspeelapparaat meer te vinden! :?

Ook het gele luidsprekertje staat er niet. Waar ligt dit aan en hoe is dit op te lossen???

• royke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 18:38

royke

aan het typen....

Netwerkkaartjes doen dat ook wel eens. Geef hem een andere irq. Het beste kun je dat doen via de bios (als dat mogelijk is bij je) Wanneer je een audio ceedeetje erin hangt gebeurt er dan ook niets??

Ik vind van niet......

• mrwolf
  • Niet online
Ik heb de IRQ's 5,7 en 9 geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat. Ook bij audio cd's nul komma nul... :(

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21
Het kan ook zijn dat die kaart niet helemaal lekker is, ik heb namelijk het zelfde moederbord als jouw, maar dan met een Duron 700

Test die kaart eens in een andere PC :)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Heb je al een niet gedeeld pci slot geprobeerd? Da's nl een van de weinige waarin hij zeker moet werken.

• mrwolf
  • Niet online
Ik ben ze reeds allemaal afgeweest... :(
Pagina: 1