Highflow verzending via envelop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Hoi :P

Ik sta op het punt iets te bestellen bij Highflow, maar ik vind de verzendkosten nog wat aan de hoge kant. Het gene wat ik graag wil bestellen zijn, een casefan van 80*80*25 mm, en een geluidsdemper van 80*80 mm. Nu wou ik dat graag laten verzenden via een enveloppe, heeft iemand hier ervaringen mee bij Highflow, en een vergelijkbaar product?

Bedankt.

[ Voor 0% gewijzigd door martijntjuhh op 10-07-2010 12:49 . Reden: cm i.p.v mm ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per envelop: vanaf €2,98 (kleine items, <500gr., eigen risico/niet verzekerd).
Ze stoppen het neem ik aan in zo'n bubbeltjes-envelop en sturen die op eigen risico toe. Kan weinig fout gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

http://tweakers.net/shopreview/7521/highflow.html

Genoeg positieve reacties over highflow! Ctrl-f envelop en je vindt wat je wilt weten.
Ik ben zelf ook zeer positief over highflow. Maar wat wil je precies weten?

Met zulke goede reviews zou ik zeker niet twijfelen en meteen bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het doel van je topic niet helemaal. Als je ervaringen zoekt dan vind je die in de ShR zoals Matthew al aangeeft. Als je andere vragen hebt, dan ligt het erg voor de hand om Highflow te contacteren. Kun je je vraag misschien wat verduidelijken?

Overigens vraag ik mij af of Highflow het risico van de verzending juridisch bij de klant kan leggen. Ik snap dat ze een keuze geven, maar ik vraag mij af of ze uberhaupt afstand kunnen nemen van hun verantwoordelijkheid als het product onverzekerd wordt verzonden en niet aan komt. IANAL, maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik wou weten of mensen ervaringen hebben met de verzending van Highflow, dan wel in een envelop en met een vergelijkbaar product zoals ik aangeef. Maar ik denk dat ik al wel genoeg weet.

Het is bedoening, niet bedoeling