Het is mij niet duidelijk of je al je contacten wil kopieeren naar je sim kaart, of dat je je sim kaart wilt gebruiken voor nieuw toe te voegen contacts. Maar goed - ik denk dat jouw E75 wel eens op mijn E52 zou kunnen lijken, dus:
Ga naar 'contacten', ofwel adresboek. Daarbinnen in het opties menu staat bij mij iets van 'reservekopie maken'. Daarmee kan je denk ik de nummer vanuit je telefoon naar je SIM kaart kopieeren (tenminste, ik denk dat ze met geheugenkaart je SIM kaart bedoelen).
Verder, ook binnen 'contacten': kies het optie-menu 'instellingen->contacten'. Daarbinnen kan je instellen welk geheugen de telefoon moet gebruiken voor het laten zien van contacten en opslaan van contacten.
Type-R schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:53:
Je zou kunnen proberen:
Contacten > [naam] > Opties > Reservekopie Maken >Telefoon naar geh. Kaart.
en dan dat kaartje in je andere telefoon stoppen. Naar SIM exporteren zie ik ook niet zo 123.
Even geprobeerd, en op mijn E52 is het simpeler dan dat:
Contacten kiezen (dus je ziet de hele lijst met contactpersonen), daarbinnen alle contacten selecteren (bij mij opties -> markeringen -> alle markeren), dan kopieeren (opties -> beheren -> kopieeren), kiezen voor SIM lijst (ik had geen keuze) en OK.
Als je E75 dus op mijn E52 lijkt, dan moet je het hiermee kunnen redden.
[
Voor 28% gewijzigd door
vanaalten op 10-07-2010 16:18
]