Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SiriusMedia
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik kom er niet uit, hoe kan ik alle telefoonnummers opslaan op de simkaart?
Op de geheugenkaart lukt wel, maar niet op de simkaart.
Dat is vervelend omdat ik een nokia 6021 met carkit heb. Ik wil die kit niet vervangen.

Will

[ Voor 46% gewijzigd door SiriusMedia op 10-07-2010 12:27 ]

• SiriusMedia
Aanvulling.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-11 15:43
Dit soort linkjes willen we niet zien, check je PM.

[ Voor 96% gewijzigd door BastiaanN op 10-07-2010 13:02 ]

• SiriusMedia
hellfighter87 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:29:
[mbr]Dit soort linkjes willen we niet zien, check je PM.[/]
Sorry hellfighter, snap 'm niet?
Will

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
beste Bumperke,

Welkom op GoT :W

Wij verwachten hier wel wat inzet voordat je hier een vraag post. Dan is het de bedoeling dat je duidelijk aangeeft wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd en waar je vervolgens op vastloopt. Veel informatie zou je uit de handleiding van het toestel kunnen halen of eventueel via Google.

En het bericht van hellfighter is bewerkt door mij, daar stond iets wat niet op GoT past. Dat heb ik dus weggehaald en vervolgens vervangen door de blauwe tekst, die is bedoeld voor hellfighter, niet voor jou :)

[ Voor 24% gewijzigd door BastiaanN op 10-07-2010 13:09 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• SiriusMedia
BastiaanN schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:07:
beste Bumperke,

Welkom op GoT :W

Wij verwachten hier wel wat inzet voordat je hier een vraag post. Dan is het de bedoeling dat je duidelijk aangeeft wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd en waar je vervolgens op vastloopt. Veel informatie zou je uit de handleiding van het toestel kunnen halen of eventueel via Google.

En het bericht van hellfighter is bewerkt door mij, daar stond iets wat niet op GoT past. Dat heb ik dus weggehaald en vervolgens vervangen door de blauwe tekst, die is bedoeld voor hellfighter, niet voor jou :)
Dank je. Ik heb gezocht maar kon niks vinden. Misschien stel ik vraag verkeerd. Kijk op zon oude Nokia kun je kiezen. Ik ben niet zo'n techno gast met veel inzicht. De vraag die bovenaan staat in de topic het ik ook in google gesteld, zo kwam ik hier, heb nog wat draadjes doorgelopen maar helaas. Daarom stel ik de vraag hier.

Will

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 10:14

Type-R

One Minute Shakin

Je zou kunnen proberen:
Contacten > [naam] > Opties > Reservekopie Maken >Telefoon naar geh. Kaart.

en dan dat kaartje in je andere telefoon stoppen. Naar SIM exporteren zie ik ook niet zo 123.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:59
Het is mij niet duidelijk of je al je contacten wil kopieeren naar je sim kaart, of dat je je sim kaart wilt gebruiken voor nieuw toe te voegen contacts. Maar goed - ik denk dat jouw E75 wel eens op mijn E52 zou kunnen lijken, dus:
Ga naar 'contacten', ofwel adresboek. Daarbinnen in het opties menu staat bij mij iets van 'reservekopie maken'. Daarmee kan je denk ik de nummer vanuit je telefoon naar je SIM kaart kopieeren (tenminste, ik denk dat ze met geheugenkaart je SIM kaart bedoelen).

Verder, ook binnen 'contacten': kies het optie-menu 'instellingen->contacten'. Daarbinnen kan je instellen welk geheugen de telefoon moet gebruiken voor het laten zien van contacten en opslaan van contacten.
Type-R schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:53:
Je zou kunnen proberen:
Contacten > [naam] > Opties > Reservekopie Maken >Telefoon naar geh. Kaart.

en dan dat kaartje in je andere telefoon stoppen. Naar SIM exporteren zie ik ook niet zo 123.
Even geprobeerd, en op mijn E52 is het simpeler dan dat:
Contacten kiezen (dus je ziet de hele lijst met contactpersonen), daarbinnen alle contacten selecteren (bij mij opties -> markeringen -> alle markeren), dan kopieeren (opties -> beheren -> kopieeren), kiezen voor SIM lijst (ik had geen keuze) en OK.

Als je E75 dus op mijn E52 lijkt, dan moet je het hiermee kunnen redden.

[ Voor 28% gewijzigd door vanaalten op 10-07-2010 16:18 ]

• SiriusMedia
Mede dank zij jullie tips is het gelukt. Ik heb alle opties doorlopen maar bleef tegen het probleem geheugenkaart oplopen. Geheugenkaart verwijderd en eureka. Toen kon ik op de sim opslaan.

Will

Verwijderd

vanaalten schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:13:
Ga naar 'contacten', ofwel adresboek. Daarbinnen in het opties menu staat bij mij iets van 'reservekopie maken'. Daarmee kan je denk ik de nummer vanuit je telefoon naar je SIM kaart kopieeren (tenminste, ik denk dat ze met geheugenkaart je SIM kaart bedoelen).
Nee, dat heeft er niks mee te maken. de geheugenkaart is de microsd kaart. die copie daarop kun je dan weer terugzetten als het toestel een firmware update gehad heeft. Contacten naar simkaart copieren doe je zoals @vanaalten beschrijft.

Hou er trouwens rekening mee dat als een nummer op zowel de simkaart als in het telefoongeheugen staat hij niet meer weet welke naam hij moet laten zien als je door dat nummer gebeld wordt en je dus alleen het nummer ziet. Ook als beide namen gelijk zijn.
Pagina: 1