Sinds ik een nieuwe pc en sneller internet heb, gaat voor mij de wereld van downloaden open
. Nou is er iets raars aan de hand. Als ik dus iets download van een aantal GB dan valt het mij op dat als de download ongeveer op de helft zit mijn internet ermee stopt. In het hele huis stopt deze er dan mee. Er is nog wel connectie volgens mij pc. Je ziet dan zo een uitroeptekentje bij je netwerk icoontje staan.
Nadat ik dan mijn router 5x achter elkaar reset en de stroom eraf haal, de connectie op mijn computer uitzetten weer aanzetten en mijn ip adres veranderen en weer terug veranderen. Dan pas doet mijn internet het weer.
Ik heb geen idee of al deze stappen een moer ermee te maken hebben maar goed...
Mijn vraag is nu dus: Hoe kan het dat mijn internet ermee stopt ? Ik krijg het idee dat er een soort van download limiet op onze internet zit. Kan dat dat je bij de provider een download limiet hebt? (KPN) Als ik paar dagen achter elkaar niets download en dan weer iets ga downloaden doet die dit zonder moeite. Als ik dan paar dingen snel achter elkaar ga download nokt die er dus weer mee. Het lijkt dus alsof die moet opladen ofzo
Ik download trouwens met Utorrent.
Iemand een idee hoe dit kan?
P.S. Ik hoop dat ik nou wel eens in het goeie forum zit...
Nadat ik dan mijn router 5x achter elkaar reset en de stroom eraf haal, de connectie op mijn computer uitzetten weer aanzetten en mijn ip adres veranderen en weer terug veranderen. Dan pas doet mijn internet het weer.
Ik heb geen idee of al deze stappen een moer ermee te maken hebben maar goed...
Mijn vraag is nu dus: Hoe kan het dat mijn internet ermee stopt ? Ik krijg het idee dat er een soort van download limiet op onze internet zit. Kan dat dat je bij de provider een download limiet hebt? (KPN) Als ik paar dagen achter elkaar niets download en dan weer iets ga downloaden doet die dit zonder moeite. Als ik dan paar dingen snel achter elkaar ga download nokt die er dus weer mee. Het lijkt dus alsof die moet opladen ofzo
Ik download trouwens met Utorrent.
Iemand een idee hoe dit kan?
P.S. Ik hoop dat ik nou wel eens in het goeie forum zit...
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White