Toon posts:

mini laptop vind TL-WR1043N niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben vanmorgen bezig geweest om een nieuwe router te installeren (TL-WR1043N).

Ik heb dit gedaan via mijn normale PC zoals in de handleding beschreven staat en dat is allemaal gelukt. De PC loopt nu dus via deze router en ik ga er dan ook vanuit dat de draadloze functie dan ook werkt.

Nu kan mijn mini laptop deze router echter niet vinden. Heeft iemand nog een suggestie wat te doen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Log 's met je vaste PC in op het apparaat, je moet er niet vanuit gaan dat je wireless standaard werkt. Vaak moet je er e.e.a. nog iets op instellen, al is het alleen maar de noodzakelijke beveiliging.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:48:
Goedemorgen,

Ik ben vanmorgen bezig geweest om een nieuwe router te installeren (TL-WR1043N).

Ik heb dit gedaan via mijn normale PC zoals in de handleding beschreven staat en dat is allemaal gelukt. De PC loopt nu dus via deze router en ik ga er dan ook vanuit dat de draadloze functie dan ook werkt.

Nu kan mijn mini laptop deze router echter niet vinden. Heeft iemand nog een suggestie wat te doen?
Zonder te weten hoe je een en ander ingesteld hebt en watvoor specs de wireless adapter van je laptop zijn kunnen we alleen maar raden naar de oorzaak.

Je zou eens kunnen kijken of je met inSIDDer (tooltje) op de laptop het wireless netwerk dat je hebt ingesteld kunt zien.

https://discord.com/invite/tweakers