Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben moment op zoek naar een nieuwe mobiel. Heb altijd al een Sony Ericson gehad en ben daar dit tevreden over. Deze is al een aantal jaartjes oud en is niet optimal voor internetten.

Ik ben op zoek naar een telefoon met die aan de volgende eisen moet voldoen
- (snel) internetten
- apps beschikbaar voor social networks, email etc.
- email checken
- bellen & smsen uiteraard
- Wifi ontvangen
- muziek luisteren en redelijk goede kwaliteit en sterkte geluid.
- Goede camera

Ik zat te kijken naar de Sony Ericson collectie en kwam de volgende telefoons tegen die me wel goed leken; Xperia X10, Satio en de Vivaz.

Iemand ervaring met een van deze telefoons of heeft meer informatie welke meer bij mij past of welke het beste is in verhouding met prijs en kwaliteit.

ps. Is het zeker dat de iPhone 4 met Vodafone komt zoja, in dit geval ga ik ervanuit dat het abbonoment wat ik zoek (100 Bel+Sms+Web, 1 jaar) niet geschikt is daarvoor.

Eventueel BlackBerry een optie?

Mvg,

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wij kunnen jou echt niet gaan vertellen welke telefoon het beste bij je past, het uitzoeken van een telefoon is geheel persoonlijk en daar kunnen wij je echt niet mee helpen. Schrijf je eisen op (zoals je al hebt gedaan) en je eventuele wensen en zoek aan de hand daarvan wat toestellen uit. Ga vervolgens reviews lezen van de desbetreffende toestellen om je uiteindelijke keuze te maken. Iedereen hier zal je een ander toestel gaan aanraden en dat schiet dus niet op :)

Mocht je nog specifieke vragen hebben over het een of ander, dan mag je daar een nieuw topic voor openen.

Om bovenstaande reden gaat dit topic dan ook op slot.

[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 10-07-2010 13:43 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.