Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE8] Image/script wordt niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Thommes
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-03 06:46
Goedemorgen!

Heb een Acer Aspire 7741G aangeschaft en wil hier Microsoft Office 2010 Home & Student op installeren. Heb hiervoor een productcode aangeschaft en dien via office.com/productkeycard eerst de software te downloaden.

Echter dien ik voor het downloaden van de software een aantal tekens uit een image over te typen. Echter wordt dit image/script in IE8 niet weergegeven (waar de image/script zou moeten staan, wordt alleen een rood kruis weergegeven) en krijg ik de melding: Gereed, maar met fouten op de pagina. Best lastig want door dit stomme foutje kan ik niet verder met het downloaden van Office 2010.

Heb via de support van Microsoft alle oplossingen geprobeerd zoals ActiveX besturingselementen, Java, Compabiliteitsweergave, downloaden Windows Updates, Update IE8 maar niets helpt om het image/script weer te geven.

Wellicht kan ik hier voor de oplossing terecht..

Alvast mijn hartelijke dank!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Wat dacht je van een andere browser proberen, misschien is de pagina zelf wel brak en daarom de fouten. Mocht je dit ook hebben met een andere browser dan is de pagina zelf brak.

En post eens de link naar die pagina zodat we het ook zelf kunnen testen, en mocht dan iemand met IE8 het wel zien dan kan het aan je IE8 liggen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Thommes
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-03 06:46
Heb het via Firefox geprobeerd en dan lukt het wel!

Het gaat om de volgende link: https://www7.downloadoffi...spx?ref=pkc&culture=nl-NL

Alleen jammer dat de betreffende site na het invullen van alle velden ineens op Tijdelijk niet bereikbaar gaat waardoor ik alsnog niets kan.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:20

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Werkt probleemloos hier in zowel FF3.6 als IE8.

Probeer je internetgeschiedenis te wissen, en dan een paar keer hard te refreshen met Control+F5. Wellicht biedt de IE Tab Plus-extensie voor FF ook nog soelaas. Dit gebruikt dan de IE-engine binnen FF.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende