Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Portable Printer?

Pagina: 1
Acties:

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 21:59
Ik zoek een simpele printer, die voornamelijk bedoel is om overal mee naar toe te slepen. Weet iemand of dat hier speciale extra stevige/kleine printers voor zijn, of moet ik maar gewoon een goedkoop printertje kopen en zal hij wel niet kapot gaan?
Alvast bedankt :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wat is hier mis mee?
http://www.nextag.com/Bro...0a28050e-854F4067FAA84DA4

En bijvoorbeeld: wat heb je zelf al gevonden en wat was er niet goed aan?

• K0L3N
dat is pas de tweede die ik zie die ergens op lijkt, naast de ip100 van canon, en hetgene wat er aan mankeert is vooral het prijskaartje :P. als je ziet wat een goedkoop printertje kost dan kun je daar bijna 10 van die portable versies van halen...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voor mijn werk gebruik ik een HP H470b (pricewatch: HP Officejet H470b mobiele printer)

Geen problemen mee, sleep ik overal mee naartoe in mijn laptoptas, USB kabel er in pluggen en printen maar.
Draadloos hoeft niet van mij, meestal staat de auto te ver weg voor goed bereik.

Met interne accu, dus ik hoef alleen maar een USB-kabeltje van de laptop op de printer aan te sluiten, en ik kan printen.

-edit-
@ hieronder: sorry, ik bedacht mij ook later dat een PW link handig kon zijn ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Resistor op 10-07-2010 09:38 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:21

Fiber

Beaches are for storming.

pricewatch: HP Officejet H470b mobiele printer

Spuit 11.....

[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 10-07-2010 08:43 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 19:16
Collega van mij gebruikt al ruim een jaar een Canon IP100, aanrader!!

• K0L3N
Bedankt voor jullie reacties, helaas vind ik de prijskaartjes van die printers toch net iets te hoog. Ik denk dat ik maar gewoon een zo simpel mogelijke printer koop, als hij dan kapot gaat is het nog niet echt een probleem.
Pagina: 1