Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elke keer als ik in game game bv bij l4d2 krijg ik een bleu screen met als error dxgmms1.sys ik heb me dx en me videokaart drivers al geupdate zou en dat toch aan me videokaart liggen die het aan het begeven is
me os is btw windows 7 64bit ik heb deze bleuscreen niet bij cod4 en wow
en me games freezen telkens en vallen uit naar desktop

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dxgmms1.sys is volgens mij je videokaart, gezien je eerder post over je pixels, ga ik voor een kapotte videokaart (mocht je die nog niet vervangen hebben).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had op google gekeken en meedere mensen hadden dit op windows 7 mss ligt het dan toch aan windows 7 ? en dat er een fix voor bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wat voor videokaart heb je? Wat zijn de rest van je specs?

Als je het niet bij CoD en WoW hebt, maar wel bij L4D2, probeer is evt. alle Valve-games te herinstalleren.

Oh, en wat meer interpunctie zou fijn zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

St@m

@ Your Service

Ja, ik denk dat je videokaart kapot is. Je kan je pc natuurlijk altijd naar de computerboer brengen als je het zeker wilt weten.
Mijn glazen bol is net kapot gegaan, probeerde de uitslag van de WK finale te voorspellen en toen raakte die overhit.
Misschien kun je je topicstart eens controleren op spelfauten.
bleu = blue
me = mijn
enz.

Verder zijn overige specs van je pc ook wel handig als je echt een serieus antwoord wilt weten.
Overigens is er een nette handleiding geschreven met stappen die je zelf eerst kan proberen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Overigens heeft MS een hotfix uitgebracht voor dit probleem lees ik na 2 seconden googlen, heb je die al geinstalleerd?
http://lmgtfy.com/?q=dxgmms1
Modbreak:lmgtfy-links zijn gewoon verkapte trolls :/

Als je een link naar Google zoekresultaten wilt geven, link dan gewoon naar de resultaten zelf :o

http://nzgeek.org/blog/dx...ash-blue-screen-of-death/

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 10-07-2010 00:29 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

own4live - met de beste wil in de wereld kunnen wij je zo niet helpen. We zijn niet helderziend :o

Als jij ons niet vertelt exact welke foutmelding je krijgt (ja, er staat vast dxgmms1.sys in, maar ook meer...) kunnen wij niet zeggen wat hier mis gaat.
Als jij zegt dat bijvoorbeeld l4d2 BSODs genereert, maar niet welke andere spellen dat doen, lijkt het alleen maar een probleem met die ene spel te zijn, zeker als je meerdere noemt waar het wel goed gaat.
Als jij niet meldt wat voor systeem je hebt tasten wij in het donker.

En misschien belangrijkst van allemaal - je zegt niet waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je exact vond (links!) en wat je toen zelf geprobeerd hebt. Ook hier - je brabbelt iets over drivers, maar zegt niet exact welke versie je eerst draaide, exact welke je erna installeerde en wat toen exact gebeurde.

Die eigen inzet vragen we niet voor de lol of om elitair te doen ofzo. We vragen het opdat we met je mee kunnen denken en jou zo goed mogelijk kunnen beantwoorden. Hier vallen mensen meer over je slordigheid (zowel vorm als inhoud van je topictitel en topicstart) dan dat ze gericht antwoorden kunnen geven. Daarom gaat dit topic ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.