Aad
Jij draait een pilot en vraagt andere om ervaring. Wat dacht je ervan om zelf je ervaring te posten en daarna bv de vragen die voor jouw open liggen te formuleren.greeny schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 23:32:
Wie heeft ervaring met dit type.
Ik draai momenteel een pilot met dit model voorzien van een geintegreerd 3G module.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Ik ben nieuw hier, en wil toch graag reageren.
Ik gebruik een Panasonic Toughbook CF-52.
Wel heb ik meteen windows 7 opnieuw geinstalleerd zodat het maar 1/3e van harddisk inneemt, zodat ik er een mooie dualboot van heb gemaakt met in mijn geval 'Chakra' Linux.
Toughbook van Panasonic heeft (op sommige touchscreen modellen na) volledige Linux support.
Ik heb eentje 2e hands gekocht uit de USA, beste koop ever.
Omdat het een rugged computer is is het zo goed als mechanisch onverwoestbaar, zand/water dicht.
Ik neem voortaan alleen maar rugged portable devices.
Enige rede waarom ik windows 7 er op heb gelaten is omdat ik een expresscard 54 DVB-T tunerkaart gebruik die compatible is met windows mediacenter. (idd momenteel windows only expresscard).
Ik gebruik een Panasonic Toughbook CF-52.
Wel heb ik meteen windows 7 opnieuw geinstalleerd zodat het maar 1/3e van harddisk inneemt, zodat ik er een mooie dualboot van heb gemaakt met in mijn geval 'Chakra' Linux.
Toughbook van Panasonic heeft (op sommige touchscreen modellen na) volledige Linux support.
Ik heb eentje 2e hands gekocht uit de USA, beste koop ever.
Omdat het een rugged computer is is het zo goed als mechanisch onverwoestbaar, zand/water dicht.
Ik neem voortaan alleen maar rugged portable devices.
Enige rede waarom ik windows 7 er op heb gelaten is omdat ik een expresscard 54 DVB-T tunerkaart gebruik die compatible is met windows mediacenter. (idd momenteel windows only expresscard).