Hoe stop ik automatische backup/synchronisatie IPad?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week trotse eigenaar van een Pad, maar telkens als ik hem aan m'n pc hang gaat hij automatisch backup/synchronisatie starten.
En kan dus vervolgens de eerste paar uur niets.... !!!
Lijkt me niet de bedoeling, maar hoe kan ik dit uitzetten cq stoppen!!
Help want ik word hier eruggghhh gestoort van.

Ben helaas geen apple gigant.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58

Vuvuzela

My spire is forming

Sluit hem aanAfbeeldingslocatie: http://www.mattcutts.com/images/itunes-disable-sync.png

onder opties dat ene vinkje. Zo is het op de iPhone iig.

Trouwens. Ik heb geen ipad maar op de iphone kan je het synchroniseren ook altijd stoppen als dat nodig is.

[ Voor 64% gewijzigd door Vuvuzela op 09-07-2010 22:55 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001

breinonline

Are you afraid to be known?

iTunes sync preferences

edit:
Kan dus ook voordat je de iPad aansluit, gewoon in de Preferences. :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door breinonline op 09-07-2010 22:55 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je kunt het ook tijdens het syncen onderbreken door in de status bovenin op het x- icoontje te klikken.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
Of op je iPhone/iPad te sliden op het scherm (normaal is dat slide to onlock, dan is het slide to cancel oid).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ Ik ga alles uitproberen, alles stond al "uit", maar ga als nog de stappen langs !!
Thanks voor reacties !
ik laat weten wat de "jury" er van vindt !!!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPatrick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2022

iPatrick

The good old days

Dan komt nu de gouden tip!!! *O*

Iedere keer dat je je iPad aansluit wordt een reservekopie gemaakt en dat gaat heeeel traag.
Oplossing: Door de huidige reservekopie op een gecontroleerde wijze te verwijderen en een nieuwe (snelle) reservekopie te maken zie http://www.iphonealley.com/tips/possible-fix-for-slow-iphone-ipad-backup-updated

Met dank aan de originele schrijver. Werkt bij mijn iPad!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om gek van te worden !!!! :(

Heb nu alles geprobeerd, net na 18 uur !!!!!!! maar weer de moed opgegeven......... 8)7

Tis echt te bizar voor woorden, kan me niet voorstellen dat iedereen dit probleem heeft, want ik hoor/lees er niets over.
Zo is 't niet meer te doen !!!

H E L P !!!!! :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:25:
kan me niet voorstellen dat iedereen dit probleem heeft, want ik hoor/lees er niets over.
Er is sinds een paar jaar een hele handige website. Die heet google. Daar tiep je wat woorden in een invulveldje en het ding vertelt je niet alleen hoe vaak die combinatie van woorden voorkomt, maar ook waar.

We vullen in: 'ipad slow sync'. Google zegt dat die combinatie 174.000 keer voorkomt.

We vullen in: 'ipad slow synchronisation' en google weet maar liefst 7.130.000 pagina's met die combinatie van woorden te vinden.

Als je dat zelf ook doet en wat links aanklikt zul je vinden dat je echt niet de enige bent.

Heb je overigens al eens met de helpdesk van Apple gebeld? Ja, die hebben ze. Van het overschot aan smileys en uitroeptekens hier wordt niemand wijzer. Klagen bij de helpdesk, zodat Apple meer dan alleen geruchten over traag syncen heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door burne op 09-08-2010 19:37 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Wat is nu exact je probleem dan? Heb je alle bovenstaande tips uitgevoerd? Is er iets veranderd of niet?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle bovenstaande tips uitgevoerd, zelfs andere kabel gebruikt.... niets helpt, echt na 20 uur is hij nog steeds bezig.
Sta nu op 't punt om alles er af te halen en de boel door Apple te laten herstarten....
Maar heb nu zo veel er op staan dat ik dat eigenlijk niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Heb je hem aan een USB2 poort hangen of is die poort stiekem 1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
USB 2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:12:
Alle bovenstaande tips uitgevoerd, zelfs andere kabel gebruikt.... niets helpt, echt na 20 uur is hij nog steeds bezig.
Sta nu op 't punt om alles er af te halen en de boel door Apple te laten herstarten....
Maar heb nu zo veel er op staan dat ik dat eigenlijk niet wil.
Geen idee hoe snel je PC is, maar als je je complete iPhoto/Aperture library laat syncen met je iPad heeft ie best nog wel wat werk aan het resizen van alle foto's. Of laat ik het anders stellen, wat laat je met je iPad syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:02
Wat geeft hij precies in het status scherm van iTunes bovenin? Staat daar dat hij bezig is met een reservekopie of dat hij bezig is met synchroniseren of iets anders? Als er staat: Bezig met synchroniseren klik dan eens op het knopje (rechts of links van de tekst) en druk dan net zolang door totdat er iets staat van: Reserve kopie maken of foto's optimaliseren enz. Je moet misschien wat meer informatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

LuNaTiC in "[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5"

Even dat topic bekijken, daar is het probleem ook al een paar keer voorgelegd.
Komt door een stel apps die brak in elkaar zitten. App lokaliseren, van je iPad afpleuren en je volgende sync duurt 1 minuut ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1