Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo , ik heb een vraagje , zijn er meer mensen die het volgende probleem hebben met de Samsung 40B650 , ik krijg regelmatig onder het kijken een zwart beeld en de melding " geen signaal " of het nou met de UPC box of de Popcorn mediaplayer is , beide aangesloten met HDMI kabel ,maakt niks uit . ben al aan googlen geweest maar niet echt een soortgelijk probleem voorbij zien komen , dacht probeer het eerst hier voordat ik hem aflever bij de winkel ( heb nog een week of vijf dan verloopt de garantie) ,

alvast bedankt voor de reacties, Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:57

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Klinkt alsof je kabels niet goed (aangesloten) zijn. Heb je ze al gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat hij de UPC box en de Popcorn aangesloten heeft met verschillende kabels, dus dan zou hij ze beide verkeerd hebben aangesloten? Kan het me niet voorstellen :)

Heb je dit probleem ook met tv-kijken met de ingebouwde tuner? Sowieso kun je hiermee terug naar de winkel, als hij het met meerdere apparaten en meerdere kabels doet.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties , heb inmiddels de firmware van de tv bijgewerkt en twee nieuwe hdmi kabels bij opendozenwinkel.nl gehaald, achteraf lag het toch aan de kabels want na de firmware upgrade leek het opgelost maar verloop van tijd dezelfde melding , nieuwe kabels gehaald en nog geen problemen gehad,

thanks